Bismillâhirrahmânirrahîm
Nûn, Kaleme ve yazdıklarına andolsun.
Sen Rabbinin nimetiyle mecnun değilsin.
Kuşkusuz senin için tükenmez bir ecir var.
Sen elbette yüce bir ahlak üzeresin.
Sen de göreceksin, onlar da görecek.
Sizin hanginiz( fitne ve cinnet) meftun.
Kalem 1,6
nun ,kalem ve yazdıklarına yemin .burada ki kast edilen"Allahualem"vahyin yazıldığı kaleme ve onunla yazılan vahye yemin yada amellerin yazılması.rabbimizin rasulunu a.s nimetiyle mecnun(aklı örtülü ,deli)değilsin diyerek o kendisine gönderilenin vahiy nimeti olduğu ve mecnun olmadığı bildirilerek muhattablara onun söylediğinin rabbinin nimeti olduğu mecnun olmadığı söylenir.
resulde a.s delilikten eser olmadığınıda bilmekteydiler(a'raf 84).zaten rasuller tarihinde bu ilk kez değil daha önceki rasullerede a.s deli,sihirbaz,büyülenmiş,yalancı, söylediklerinin karışık rüyalar olduğu vs daha nice şeyler söylenmiştir.
kendilerine yapılan uyarılardan yüz çevirip, örtbas edip ve okunurken sesleriyle bastırıp yıpratmalarda yapılmaya çalışılmıştır ve daha niceleri.
tükenmez bir ecir vardır onun için.rasulun yüce bir ahlak üzere olduğu ve sende göreceksin onlarda görecekler bekleyin fitne kimmiş, kimdeymiş o cinnet.
yemin olsun o kalem ve yazdılarına ki ey kul/ey mümin sen rabbinin nimeti üzere olmaya bak varsın mecnun /deli desinler nasıl olsa sen öyle değilsin rabbin şahiddir.
bu nimetin gösterdiği istikamet sonucunda rabbinden senin için tükenmez bir ecir vardır(tin 6).
sen yüce bir ahlak üzere ol, onunla ahlakını inşa et ve vahyin seni yüceltmesiyle yüce ahlak üzere ol.bırak senin için fitne ,bunda cinnet var desinler . varsın karalasınlar seni .bekle sende göreceksin onlarda görecekler kimmiş meftun.
Nûn, Kaleme ve yazdıklarına andolsun.
Sen Rabbinin nimetiyle mecnun değilsin.
Kuşkusuz senin için tükenmez bir ecir var.
Sen elbette yüce bir ahlak üzeresin.
Sen de göreceksin, onlar da görecek.
Sizin hanginiz( fitne ve cinnet) meftun.
Kalem 1,6
nun ,kalem ve yazdıklarına yemin .burada ki kast edilen"Allahualem"vahyin yazıldığı kaleme ve onunla yazılan vahye yemin yada amellerin yazılması.rabbimizin rasulunu a.s nimetiyle mecnun(aklı örtülü ,deli)değilsin diyerek o kendisine gönderilenin vahiy nimeti olduğu ve mecnun olmadığı bildirilerek muhattablara onun söylediğinin rabbinin nimeti olduğu mecnun olmadığı söylenir.
resulde a.s delilikten eser olmadığınıda bilmekteydiler(a'raf 84).zaten rasuller tarihinde bu ilk kez değil daha önceki rasullerede a.s deli,sihirbaz,büyülenmiş,yalancı, söylediklerinin karışık rüyalar olduğu vs daha nice şeyler söylenmiştir.
kendilerine yapılan uyarılardan yüz çevirip, örtbas edip ve okunurken sesleriyle bastırıp yıpratmalarda yapılmaya çalışılmıştır ve daha niceleri.
tükenmez bir ecir vardır onun için.rasulun yüce bir ahlak üzere olduğu ve sende göreceksin onlarda görecekler bekleyin fitne kimmiş, kimdeymiş o cinnet.
yemin olsun o kalem ve yazdılarına ki ey kul/ey mümin sen rabbinin nimeti üzere olmaya bak varsın mecnun /deli desinler nasıl olsa sen öyle değilsin rabbin şahiddir.
bu nimetin gösterdiği istikamet sonucunda rabbinden senin için tükenmez bir ecir vardır(tin 6).
sen yüce bir ahlak üzere ol, onunla ahlakını inşa et ve vahyin seni yüceltmesiyle yüce ahlak üzere ol.bırak senin için fitne ,bunda cinnet var desinler . varsın karalasınlar seni .bekle sende göreceksin onlarda görecekler kimmiş meftun.