Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

İzmir Bostanlı Suat Taşer tiyatrosu

çirkin1

Aktif Üye
Üyelik
29 Tem 2016
Konular
32
Mesajlar
2,868
Reaksiyonlar
78
Arkadaşlar İzmir'deki Bostanlı Suat Taşer Tiyatrosu Devlet Tiyatrosu mu bilginiz var mı. Yani biz engellilere ücretsiz mi
_DELAL_ Sen İzmir'desin sen bilirsin
 
devlet tiyatrosu değil,belediyeye ait diye biliyorum.ama engellilere indirim yapılır diye düşünüyorum .isterseniz sizin için araştırabilirim:)
 
Engelli indirimi yok.Oradaki tiyatrolar da pahalı oluyor genellikle..
 
devlet tiyatrosu değil,belediyeye ait diye biliyorum.ama engellilere indirim yapılır diye düşünüyorum .isterseniz sizin için araştırabilirim:)

Cidden çok sevinirim
İzmir'e geçen yıl geldim. Bir etkinliğe katılma düşüncesinde idim ama katılamadım. Suat Taşer Tiyatrosu gelen tiyatrolar çok hoşuma gitti takip etmeye başladım bütçemi sarsmayacak şekilde sık sık gitmek istiyorum
 
bütçemi sarsacak sanırım
yaw biletler çok pahalı.bi de tiyatroya ilgi yok,insanlar sanattan uzak diyolar.
o parayı tiyatroya verirsem 3 gün aç kalmalıyım.
 
çirkin

Tiyatro, Karşuyaka Belediyesine ait(Büyükşehirde destek oluyor). İnidirm oyun bazlı olabiliyor. Ben geçtiğimiz yıl almıştım. Fakat, fırsat sitelerinden bulursanız zaten o indirimi herkesin alabildiğini görüyorsunuz.
 
Bu başlığımı güncellemek istiyorum
Tiyatrosever izmir'deki arkadaşlar bana eşlik etmek ister misiniz
 
Üst Alt