Arkadaşlar konu yanlış anlaşılmasın önce kimseyi ilaç bırakmaya teşvik etmiyorum aksine ilaç bırakılınca beynin kimyası daha fazla bozuluyor iyileşme daha geç olur bipolar da depresif dönemde değersizlik ve yetersizlik varken mani döneminde aşırı özgüven oluyor bunun sebebi nedir birde ilaç değişikleri ile maniye geçiriyorlar tarzında düşüncelerim var ne kadar doğru ?
