Yaşadığım çevre o kadar sığ ve dar geliyor ki, neredeyse boğuluyorum. Bir satır kitap okumayı bırakın, dedikodudan başını kaldıramayan insanlarla dolu. Eve bir şey alsan yan komşu poşette ne var diye dikizleyecek durumda, belki abarttığımı düşüneceksiniz, hayır hayır, kesinlikle hayır. Annemden tutun babama kardeşlerimden tutun güya arkadaş çevreme kadar kimse kitap okumuyor, kelimenin tam manasıyla zırcahiller ve üzerimdeki bipolar yaftası.
Evet biliyorum ben bir bipolarım, büyüklenme hezeyenları ve artık yaşamak istemiyorum dalgalanmaları arasında yaşayan, yan komşunun tabiriyle, delinin biriyim. Ama hayır ben bundan daha fazlasıyım. Kitap okumadıkları ve o iğrenç bütün davranışlarını, benim bipolar olup tersini yaptığım için kendini normal zanneden bu insanlar.
Ah dostum ah dünyanın bir hoparlörü olsa da avazım çıktığı kadar bağırsam, benim hayatımdaki benim sebep olmadığım bir durum sizi haklı çıkarmaz. Ben deliyim de siz akıllı mısınız, bir bunu düşünmek bile akli melekelerimi yerinden oynatıyor.
Evet biliyorum ben bir bipolarım, büyüklenme hezeyenları ve artık yaşamak istemiyorum dalgalanmaları arasında yaşayan, yan komşunun tabiriyle, delinin biriyim. Ama hayır ben bundan daha fazlasıyım. Kitap okumadıkları ve o iğrenç bütün davranışlarını, benim bipolar olup tersini yaptığım için kendini normal zanneden bu insanlar.
Ah dostum ah dünyanın bir hoparlörü olsa da avazım çıktığı kadar bağırsam, benim hayatımdaki benim sebep olmadığım bir durum sizi haklı çıkarmaz. Ben deliyim de siz akıllı mısınız, bir bunu düşünmek bile akli melekelerimi yerinden oynatıyor.
