Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Bipolarım birçok açıdan çevremdeki insanlardan çok daha iyiyim!

Üyelik
2 Nis 2026
Konular
5
Mesajlar
301
Reaksiyonlar
164
Yaşadığım çevre o kadar sığ ve dar geliyor ki, neredeyse boğuluyorum. Bir satır kitap okumayı bırakın, dedikodudan başını kaldıramayan insanlarla dolu. Eve bir şey alsan yan komşu poşette ne var diye dikizleyecek durumda, belki abarttığımı düşüneceksiniz, hayır hayır, kesinlikle hayır. Annemden tutun babama kardeşlerimden tutun güya arkadaş çevreme kadar kimse kitap okumuyor, kelimenin tam manasıyla zırcahiller ve üzerimdeki bipolar yaftası.
Evet biliyorum ben bir bipolarım, büyüklenme hezeyenları ve artık yaşamak istemiyorum dalgalanmaları arasında yaşayan, yan komşunun tabiriyle, delinin biriyim. Ama hayır ben bundan daha fazlasıyım. Kitap okumadıkları ve o iğrenç bütün davranışlarını, benim bipolar olup tersini yaptığım için kendini normal zanneden bu insanlar.

Ah dostum ah dünyanın bir hoparlörü olsa da avazım çıktığı kadar bağırsam, benim hayatımdaki benim sebep olmadığım bir durum sizi haklı çıkarmaz. Ben deliyim de siz akıllı mısınız, bir bunu düşünmek bile akli melekelerimi yerinden oynatıyor.
 
Abarttigini kesinlikle dusunmuyorum. Benim cevrem de boyle kisilerle dolu. Maddi sorunlardan dolayi tasinamiyorum. Omrumu yediler.
 
.
 
Son düzenleme:
biz kendimizi abartılı şekilde iyi görüyoruz biraz kötü görmemiz gerekiyor yoksa bu hastalık geçmez
 
@Kumarbaz, kendimi bir halt sanıp bu başlığı açmışım. Akşam çok sinirli ve yorgun bir anıma denk geldi, hepinizden özür diliyorum. Kızıyorum arada insanlara ama kafaya takmaya değmez
 
@Hüseyin404, dostum ben de aynı durumdayım umarım atlatırız. sabahları berbat uyanıyorum birazdan doktora gidecem ve doktor herşey normal gibi davranacak
 
@Kumarbaz, geçmiş olsun hocam, umarım her şey iyi gider doktorda. ben mutluyum genel olarak da, arada böyle dalgalanmalar oluyor, sonradan anlıyorum
 
@Hüseyin404, eline klavyene sağlık Hüseyin
Niye gocunuyorsun
Kendini bipolar değil dıyen insanların ıcınden gecenin doğruca yazmıssın

Babaannem derdıkı kendini beğenmeyen insan catlar olurmus
 
Kitap okumak kişiyi etkilemez.İyi veya kötü olduğunu.Çalıntı soruları ezberleyenlerinde bilgisi var...Küçük küçük sorunlarım var.Yaralanmalarım var asit atarlar böyle iyi diyip geçiyorum.
 
@GRAHAM BELL, abi ne bileyim bazen ne doğru ne yanlış ayırt edemiyorum. Teşekkür ederim yorumun için. Yoruyorlar insanı bazen 🙏 çok takılmamak bu konulara en iyisi
 
Üst Alt