Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Dijital vergi dairesinden vergi indirim başvurusunun prosedürü nedir?

Babayaga

Yeni Üye
Üyelik
29 Kas 2024
Konular
5
Mesajlar
14
Reaksiyonlar
5
Arkadaşlar kamuda memurum ve online vergi indirimi için başvurdum. Başvuru esnasında engelli raporunu sisteme yükledim. Dijital Vergi Dairesi adresinde diğer belgeleri yani kimlik fotokopisi, görev belgesi ve sigorta dökümünü yükleyemedim. Sadece engelli raporunu yükleyebildim. Başvuru sonucunda

Dilekçenin Durumu​

- Dilekçeniz İSTANBUL DEFTERDARLIĞI evrak birimi tarafından 27.04.2026 tarih ve 2012577 sayı ile kaydedildi.​

- İşleminiz Sonlandı.​

uyarısı aldım. Sorularım;
1- Başvurum gerçekleşti mi emin değilim çünkü, sistemde diğer belgeleri yükleyecek bir sekme olmadığı için belgeleri yükleyemedim. Rapor hariç diğer belgeleri yüklemek için defterdarlığa gitmem mi gerekiyor?
2- İŞLEMİNİZ SONLANDI demekle başvurum tamamlandı mı yoksa kabul edilmedi mi? Kabul edildi ise diğer evraklar nasıl yüklenecek. Bilen arkadaşlar cevaplarsa çok sevinirim.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: huly
Selamlar, ben de benzer şekilde başvuru yaptım. Özel sektörde çalışıyorum, bundan sonraki süreçte iş yerine bildirim mi gidecek acaba? Benim yapmam gereken bir şey olmaması lazım ama bilen birileri bilgi verirse sevinirim.
 
@Sargoz, ben 4.defa alıyorum dün başvurdum hatta sonuncusu için, ilk seferinde 2023 de evis işleminiz tamamlanmıştır diye sms gelmişti, sonraki başvurularımda sms gelmedi direkt iş yerine online yazı gidiyor ortalama 1 2 ay içerisinde
yazı lazımsa iş yerinden ya da vergi dairesinden alabilirsin
 
Ekpss ile GİB e atandım. Engellilik indirimi başvurularını ben alıyorum. İlgili evrakları taratıp merkeze gönderiyorum. Siztemden yazı gönderiyoruz ilgili Kuruma bir örneğide vatandaşlara veriyoruz yazdığım yazının😊
 
@zafenatpena46, Hocam hayırlı olsun.

Vatandaşa verilen örneğe online erişim şansımız var mı ya da gerek var mı? Aslında gerek yok sanırım ama işlemin tamamlandığına dair bir bildirim alsak güzel olur. Benim çalıştığım yerin bağlı olduğu vergi dairesi başka bir şehirde.
 
İşlemin anladığım kadarıyla sonuçlanmış işyerinin insan kaynakları veya muhasebesinden talep edebilirsin. Vermezler ise gib sitesine girip yaparak temin edebilirsin diye biliyorum.
 
Vergi indirimi ile emekliklik kaltkı diye biliyorum. Başkaca ne gibi bir faydası var vergi indirimin. Maaşta çok fark ediyor mu?
 
Üst Alt