Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Duygu durum bozukluğu teşhisi kondu. Hastanede yatacağım..?

liv85

Yeni Üye
Üyelik
2 Ocak 2016
Konular
2
Mesajlar
17
Reaksiyonlar
0
Arkadaşlar bugun Ege üniversitesi hastanesine gittim .Teşhis olarak duygu durum bozukluğu dedi ve hastanede yatış verdi fakat hastanede yer olmadığından beni arayacaklar öyle yatacagım .

Bu duygu durum bozukluğu bipolar mı oluyor ? bilgisi olan var mı ?
 
Bipolar da olabilir, depresyon veya major depresyon da olabilir. Bipolar iki uçlu, major depresyon (unipolar depresyon) tek uçlu duygudurum bozukluğu.
 
Hastanede üçüncü günüm .çıkmak istiyorum :((((
 
Simdi yatmana neden karar verdiler rapor icin mi basvurmustun yoksa normal mi
 
ben de bipolarlıyım hastaneye hangi şikayetlerle gitmiştiniz
 
Bugün izin günüm arkadaşlar . İlaç recetemın üstünde majör depresyon yazıyor . Uzman doktorda majör depresyon ve dismorfofobi demişti zaten .

Neden yattığımı sormuşsunuz . Depresyon nedeni ile intihara teşebbüs etmiştim o yüzden
 
Üst Alt