Kaç yıl çalışmam lazım? Heyete girmeme gerek olacak mı?
E erola Üye Üyelik 4 May 2014 Konular 55 Mesajlar 820 Reaksiyonlar 149 Bugün 15:03 #1 Kaç yıl çalışmam lazım? Heyete girmeme gerek olacak mı?
G Galiba kuşkudayım!!! Aktif Üye Üyelik 15 Tem 2012 Konular 260 Mesajlar 7,155 Reaksiyonlar 293 Bugün 15:05 #2 Olacak 16 yıl @erola,
E erola Üye Üyelik 4 May 2014 Konular 55 Mesajlar 820 Reaksiyonlar 149 Bugün 15:22 #3 @Galiba kuşkudayım!!!, 16 yıl sonunda heyete girip yüzde kaç almam lazım?
G Galiba kuşkudayım!!! Aktif Üye Üyelik 15 Tem 2012 Konular 260 Mesajlar 7,155 Reaksiyonlar 293 Bugün 15:31 #4 Yüzdelik yok orta alman lazım agır alırsan 15 yıl
Sakar_Şakir_60 Aktif Üye Üyelik 4 Şub 2012 Konular 783 Mesajlar 9,068 Reaksiyonlar 928 Bugün 15:32 #5 Benim 450 gün askerlik hariç 4A ve 4C toplam primim 6.350 gün. EMEKLİLİK ŞARTLARIM 5434 SK ile %65 oran 16 Tam yıl ve 5.760 gün.
Benim 450 gün askerlik hariç 4A ve 4C toplam primim 6.350 gün. EMEKLİLİK ŞARTLARIM 5434 SK ile %65 oran 16 Tam yıl ve 5.760 gün.
E erola Üye Üyelik 4 May 2014 Konular 55 Mesajlar 820 Reaksiyonlar 149 Bugün 15:35 #6 @Sakar_Şakir_60, istersen emekli olabileceksin yani öyle mi ?
Sakar_Şakir_60 Aktif Üye Üyelik 4 Şub 2012 Konular 783 Mesajlar 9,068 Reaksiyonlar 928 Bugün 15:35 #7 @erola, evet ben hakedeli 1 yıldan fazla oldu. Emeklilik cebimde.
E erola Üye Üyelik 4 May 2014 Konular 55 Mesajlar 820 Reaksiyonlar 149 Bugün 16:06 #8 @Sakar_Şakir_60, heyete çıktınız 65 mi verdiler?
Sakar_Şakir_60 Aktif Üye Üyelik 4 Şub 2012 Konular 783 Mesajlar 9,068 Reaksiyonlar 928 Bugün 16:26 #9 @erola, evet heyette %65 olarak onaylandı. Bakanlık sistemi onayladı raporumu. Son düzenleme: Bugün 18:52
E erola Üye Üyelik 4 May 2014 Konular 55 Mesajlar 820 Reaksiyonlar 149 Bugün 16:55 #10 @Sakar_Şakir_60, erken değil miydi emekli olmayı düşünmüyorsunuz neden heyete çıktınız öyle mu oluyor ?
@Sakar_Şakir_60, erken değil miydi emekli olmayı düşünmüyorsunuz neden heyete çıktınız öyle mu oluyor ?
Sakar_Şakir_60 Aktif Üye Üyelik 4 Şub 2012 Konular 783 Mesajlar 9,068 Reaksiyonlar 928 Bugün 18:54 #11 @erola, raporumun onaylanması ve sisteme yüklenmesi için raporumu göndermiştim.
T trablons Üye Üyelik 11 Şub 2026 Konular 12 Mesajlar 86 Reaksiyonlar 33 55 dakika önce #12 @Sakar_Şakir_60, hocam rapora göre bnun emeklilik süresi gelmğiş diye emekli etmezler mi öyle yaparsan
@Sakar_Şakir_60, hocam rapora göre bnun emeklilik süresi gelmğiş diye emekli etmezler mi öyle yaparsan