Merhaba,
ÖTV istisnası kapsamında yurt dışından araç ithal ettim. İthalat işlemleri yetkili firma tarafından yürütüldü, gümrük beyannamesi tescil edildi ve araç tarafıma teslim edildi.
Ancak yaklaşık 6 ay sonra, aracın gümrük kıymetinin muafiyet sınırını aştığı iddiasıyla adıma milyonlarca liralık ek ÖTV, KDV ve gümrük para cezası düzenlendi. Şu anda Vergi Mahkemesinde dava açma aşamasındayım.
Benimle aynı durumu yaşayan veya bu konuda dava açan başka engelli vatandaşlar var mı?
ÖTV istisnası kapsamında yurt dışından araç ithal ettim. İthalat işlemleri yetkili firma tarafından yürütüldü, gümrük beyannamesi tescil edildi ve araç tarafıma teslim edildi.
Ancak yaklaşık 6 ay sonra, aracın gümrük kıymetinin muafiyet sınırını aştığı iddiasıyla adıma milyonlarca liralık ek ÖTV, KDV ve gümrük para cezası düzenlendi. Şu anda Vergi Mahkemesinde dava açma aşamasındayım.
Benimle aynı durumu yaşayan veya bu konuda dava açan başka engelli vatandaşlar var mı?
- Vergi Mahkemesi, Bölge İdare Mahkemesi veya Danıştay'dan emsal karar elinde bulunan var mı?
- Özellikle sonradan yapılan kıymet tespiti nedeniyle ek tahakkuk ve ceza iptal edilen bir karar gören oldu mu?
- Benzer mağduriyet yaşayanlar iletişime geçebilirse sevinirim.
