Merhabalar,
%50 zihinsel engelli (mental retardasyon) kızkardeşim, emeklilik başvurusu reddedildi. Yüksek sağlık kurulundan da red yazısı geldi.
Kız kardeşimin kontrol muayenesinde IQ puanı 35-49 arasında olmasına rağmen kendisine hafif mental retardasyon tanısı koyulmasının burada engel olduğunu düşünüyorum. (Bu iq aralığı orta düzeyde zeka geriliğine isabet eder)
Burada iş davası açmak mantıklı mıdır? Bir yönlendirmeniz olur mu? Bu konuda tecrübeli bir avukat tanıdığınız var mıdır?
%50 zihinsel engelli (mental retardasyon) kızkardeşim, emeklilik başvurusu reddedildi. Yüksek sağlık kurulundan da red yazısı geldi.
Kız kardeşimin kontrol muayenesinde IQ puanı 35-49 arasında olmasına rağmen kendisine hafif mental retardasyon tanısı koyulmasının burada engel olduğunu düşünüyorum. (Bu iq aralığı orta düzeyde zeka geriliğine isabet eder)
Burada iş davası açmak mantıklı mıdır? Bir yönlendirmeniz olur mu? Bu konuda tecrübeli bir avukat tanıdığınız var mıdır?
