Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Hastaneye yatarak mı yoksa ayaktan sağlık kurula girip rapor almak mı?

@trablons, bildiğim kadarıyla yatarken aynı hastaneden SAĞLIK KURULU ENGELLİ RAPORU alınamıyor. Önceden böyleydi. Taburcu olunca yapılıyordu.

ŞÖYLE OLABİLİR TÜM İŞLERİN BİTMESİ GEREKEBİLİR.
 
hastaneye gidip gözümü oydurmama gerek kalmadan dışarıdan raporu alayım yani :D bilmiyorum dostumhastaneye yatıp ilaçların işe yaramadığını gösterirsem daha yüksek engel oranı verirler beli diyorum ama nasıl işleniyor bu iş bilmoyrum
 
hastaneye yattığında sanırım heyet raporu (bu emeklilik için alınması gereken) verilmiyormuş.Boşuna hastaneye yatmasam mı psikoz türü hastalığım var.yatarsam daha yüksek mi engel verirler heyet raporu alınacağı zaman?
 
hastane vermeyecek sonuçta (yatılı bölüm) kendin ayaktan heyet sevki alıyorsun.

Niye soruyorum biliyor musunuz biri benim gözlerimi oyar hastanede yatarken diye
 
Üst Alt