şizofren hastasiyim. Hastaneye yatmak istiyorum ama yatirmiyorlsr
G Golge123 Üye Üyelik 7 Ağu 2022 Konular 21 Mesajlar 121 Reaksiyonlar 11 22 Ocak 2023 #1 şizofren hastasiyim. Hastaneye yatmak istiyorum ama yatirmiyorlsr
sokr@t Aktif Üye Üyelik 4 Nis 2011 Konular 120 Mesajlar 8,010 Reaksiyonlar 1,326 23 Ocak 2023 #2 Demek ki önemli bir şeyin yok olsa yatırırlardı .
Sakar_Şakir_60 Aktif Üye Üyelik 4 Şub 2012 Konular 783 Mesajlar 9,088 Reaksiyonlar 936 23 Ocak 2023 #3 Bence yetkililer yani doktorlar ihmal ediyor ilgilenmiyorlar. Başka sorun yok ortada. Bendede aynısı olmuştu. Adam hasta ama hastaneye yatamıyor. (TEK SORUN BU)
Bence yetkililer yani doktorlar ihmal ediyor ilgilenmiyorlar. Başka sorun yok ortada. Bendede aynısı olmuştu. Adam hasta ama hastaneye yatamıyor. (TEK SORUN BU)
G Golge123 Üye Üyelik 7 Ağu 2022 Konular 21 Mesajlar 121 Reaksiyonlar 11 23 Ocak 2023 #4 sokrates Önemli biseyim olmasa nie yatmak isteyim ayDÜNYAvazo Aynen oyle
Sakar_Şakir_60 Aktif Üye Üyelik 4 Şub 2012 Konular 783 Mesajlar 9,088 Reaksiyonlar 936 23 Ocak 2023 #5 Yanında biriyle gitmeyi dene bence. Aynısı banada olmuştu. Benide yatırmamışlardı. (Hastalığımın ilk zamanları idi sanırım 13 yıl öncesi falandı)
Yanında biriyle gitmeyi dene bence. Aynısı banada olmuştu. Benide yatırmamışlardı. (Hastalığımın ilk zamanları idi sanırım 13 yıl öncesi falandı)