Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

İş kazası süreci ne kadar sürüyor? Neler yaşadınız?

Arazi

Yeni Üye
Üyelik
10 Mar 2025
Konular
1
Mesajlar
16
Reaksiyonlar
0
Kalp krizi geçirdim 2023'de bunun iş kazası olduğunu bilmiyordum avukatım aracılığıyla dava açtık. Şimdi iş kazası tespiti ve illiyet durumunun tespitini yapacaklarmış. Kalp krizinden 2 sene sonra yani 2025'de diyalize bağlandım.

Süreç martta başladı ama bilirsiniz Dys ekranından birşey anlaşılmıyor evrak geldi gitti RKT falan bir sürü şeyler var.

Bu arada malulen zaten emekliyim kontrol muayenesi yaptırıp işlemlere başladılar yani tespit ve malulluk kontrol muayenesi aynı zamana denk geldi.

Süreç ne kadar sürer? Sizde nasıl oldu ? Sürekli iş göremezlik ödeneği nasıl belirlendi ? Tebligat mı beklediniz ? Adli tıp kurumuna mı yönlendirildiniz neler oldu ?
 
Bende is yerinde kalp krizi geçirdim 2023 de kazasi mi degilmi tespiti yapldi müfettiş ifade vs sgk is kazasi dedi durumu bildirir rapor çıkardı sgk sürekli iş göremezlik bağlandı rapora itiraz ettik yüksek sağlık kurulu Baska bir rapor çıkardı onada itiraz ettik mahkemenin devamı için sürekli itiraz etmek gerekiyor bu süreçte mahkeme devam etti son adli tip dan mahkeme rapor istedi yeniden muayene oldum bakalım burası ne diyecek çıkacak rapora tekrar itiraz edecez yada karşı taraf itiraz edecek vs vs
 
@Jumong10,


10 YILLIK İŞ KAZASI DOSYASI SÜRECİ


Maalesef bu böyle sürecek benimki sgk 16 verdi sonra ysk yüzde 26 verdi artı 2 yıl kontrol muayenesi verdü 2 yıl bekledikten sonra sürekli diye rapor verdiler sonra tekrar İtraz Atk 3.ihtisas kurulana gitti oran 26 dan 36.2 ye yükseldi onada İtraz geldi bu sefer atk 2. İhtisas Üst Kurluna gitti tekrar aynı oranı verdi 36.2 yi bir daha İtraz geldi mahkeme bu defa red verdi çünkü oranlar virgülüne kadar aynı geldi ve hesaplamaya gönderdi. Hesap raporuna İtraz geldi tekrar hesaplatı ve en son yine İtraz temyize gönderdiler yerel mahkeme 8 yıldan fazla sürdü tamı tamına 28 duruşma ve 1 yılı aşkındır 15 Haziran 2025 te dosya istinafa gitti hala orada bekliyor ses Seda yok maalesef bu sadece maluliyetin hesaplanması ile alakalı olanı kısmı. Birde bu işin kaza kusur oranın belirlenmesi artı ücret meselesi böyle sürüp gidiyor birde istinafta çıkacak tabiki bozulmama şartı ile dosya yargıtaya gidecek anlayacağınız pek bir beklentiye girmemek lazım 10 ile 15 yıl arası sürüyor davalar dünyanın hiç bir yerinde böyle bir hukuk sistemi yoktur.

Bu işte en makul ve mantıklı olanı iş veren anlaşmaya sıcak bakıyorsa anlaşın gitsin yoksa hukuk onlardan taraf malesef her gelen evrağa itiraz ediyorlar uzattıkça uzatıyorlar süreci.

Ha kazanma durumunda ise şirketin sağlam olması ve 10 yada 15 yıl içinde iflas etmemesi yani kapanmaması lazım.

Hadi diyelim kapanmadı zaten alacağın para enflasyon karşısında eriyor bir ev ve araba alacağın yerde ancak çocuğunuza bir akülü araba alabilecek bir tazminatı kazanmış olursunuz.
 
Son düzenleme:
Üst Alt