Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kıbrıs'ta askerim. Psikolojim bozuk, çaresizim. Askerlik durumum ne olur?
Hayır özelden konuşmak istemiyorum numara da veremiyorum kusura bakmayın.
Hastane yatışlarında çıkışta epikiriz raporu verilir, size verilmedi mi? Verimediyse hangi hastanede yattıysanız oradan epikiriz alın direkt şube başkanı ile görüşün.
Ağrı'dan belge alın demedim ki? Şube başkanıyla görüşün belki size yardımcı olur dedim,kesin bir şey değil bu.
Prosedürlere uyup hareket etseniz her şey yolunda gider.
Hava değişimi sonrasında birliğine gitmen istenmiş,ben gitmek istemiyorum diyorsunuz, artık bundan sonrası size kalmış.
@OğuzHan112, abi selam aleyküm kaç ay önce konuştuk belki hatırlarsın Kıbrıs’tan izne gelmiştim burdan 3 ay hava değişimi almıştım askerlik şubesine gitim Kıbrıs’a gitmene gerek yok dedi ve raporun bitmesine 1 hafta kaldı şube beni askeri heyete sevk edeceğini söyledi komıtanım aradı doktorlarınla biz görüşeceğiz dedi f43-2 uyum bozukluğu tanısı konulmuştu askerde izne geldim zmaan bileklerimi kesmiştim psikolojim kötüydü 14 gün psikaytri hastanesinde yatmıştım ve raporum bitiyor sence ne olur abi muaf olurmuyum