Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kardeşimde askerde her ay askeriye düzenli pskiyatriye götürüyor tanıdan dolayı bu ayda depresif nöbet yazmışlar her ay değişiyor tanımız devletteki doktorlarda çok iyi denk gelirsen tabi ama şu var zaman kısıtlı onlarda özele gidin orda netleşiyor çoğu şey @Luci
Mart ayında okulda insanlarla sorun yaşayınca belirtiler şiddetlendi. Böyle giderse işe girdiğimde nasıl tutunucam bilmiyorum.
Yattığım hastanedeki asistan doktorumdan çok memnundum
@Pickle insanlar ne kadar özenli olursanız olun bahane arıyorlar. Önemsememek lazım. Her yerde karşınıza negatif, kompleksli ve insan esmeyi Zafer sanan tipler çıkacak. Eş geçmeyi bilmek lazım ben de bazen yapamıyorum ama eskisine göre iyiyim
Hangi ilaçları kullanıyorsunuz dozları nasıl peki öğrenmemde mahsuru varmı @Luci Olsun çok şükür ki tedavisi olan rahatsızlıklar kabullenmesi çok zor biliyorum bizde aynı durumdayız çünkü şuan
Bizim çok çok yüksek ilaçlarımızın dozu nekadar güzel dozunuz ve bize piskoz bile denilmedi tanımızda yok piskoz inş bizde bu dozlara düşeriz hemen acil şifa diliyorum@Luci