ÖTV muafiyeti için başvuruyorsanız da ücret ödüyorsunuz.
İlk başvurumda 1.250 TL, itirazdan sonra gönderildiğim hastanede 1.750 TL ve son olarak hakem hastanede de 1.750 TL ödedim.
İtirazdan sonra gönderildiğim hastanede de ücret alınmasını anlarım da hakem hastanede ücret istenmesi son derece saçmaydı. Ben keyfimden gitmiyorum oraya, il sağlık müdürlüğü ortada bir anlaşmazlık olduğu için kendisi gönderiyor. Başka bir şehre gitmek zorunda kalmak da cabası... Bir an önce süreç bitsin diye uğraşmak istemedim aslında ama aslında peşine düşmek lazım.