Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Sağlık raporu hangi tip hastaneden alınmalı?

Emretr322

Yeni Üye
Üyelik
27 Ağu 2020
Konular
2
Mesajlar
16
Reaksiyonlar
2
Merhaba arkadaslar ekpss için saglık raporu almak icin sehir hastanesine basvurdum bulundugum sehirdeki hastaneden %37 oran verdiler kpss 94 puanımla şuan atama olan şöförluk ve büro personeli gibi yerlere de sağlık raporuyla giremiyorum engelli raporuda vermiyorlar beli ve ayağı sakat ayakta uzun sure duramaz raporu olan birinede kimse iş vermiyor kendi rahatsızlğımı yasayan forumdaki diğer arkadaslar 40 üstü oran almışlar bu hastaneden de sikayet eden cok bu raporu baska hangi hastaneden alabilirim.
 
Rapora itiraz dilekcesi yazip il saglik mudurlugune vereceksiniz, onlar sizi baska hastaneye sevk edicekler.
 
Ben de şu an sağlık kurulu raporu bekliyorum, benim hastanem tam teşekküllü üniversite araştırma hastanesi.
 
Herkese Merhabalar,
Geçirdiğim omurga kırığına bağlı olarak sol bacağımda kalıcı güçsüzlük, his kaybı ve "düşük ayak" rahatsızlığı bulunmaktadır. Ayrıca omurgamdaki platinler nedeniyle ciddi derecede hareket kısıtlılığı yaşıyorum.
Daha önce forumlarda yazılan tecrübeleri incelediğimde, birçok kişinin düşük ayak rahatsızlığından dolayı %40'ın üzerinde engelli raporu alabildiğini gördüm. Ancak benim yaklaşık bir yıl önce başvurduğum hastane bana %37 oranında rapor verdi.
Öğrendiğim kadarıyla verilen bu oranlar hastaneden hastaneye veya heyetten heyete değişiklik gösterebiliyormuş. Benimle benzer durumu yaşayıp %40 ve üzeri rapor alabilen arkadaşlar varsa, tecrübelerini ve özellikle hak kaybı yaşatmayan, adil değerlendirme yapan hastane önerilerini paylaşabilirlerse çok sevinirim.
 
Üst Alt