Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Şizofreni hastaları tedaviniz ne durumda?

Sessiz ortamlar benim için zorlayıcı oluyor uğultu ve çınlamalar beni zorluyor ama sessiz ortam olmasa on numarayım .
 
Ben de iyiyim özellikle metformin çok iyi geldi bana Gençlik ve Spor Bakanlığı Sürekli İşçi Kurasına girecem 698 kişi bir kişilik kontenjana başvurmuş zor ama Allah büyük zoru kolay eder.
 
İlaçların bi halta yaradığı yok. Herşey mentalde bitiyormuş. Kafan rahat mı? huzurlumusun? Mutsuzsan sebebi ne? Heh o sebeni ortadan kaldırdın mi bitiyor herşey ama iş onu yapacak marifette. Bunu yapacak cesaretin var mı? Elimizi kolumuzu bağlayan nedir!!!

Haluk Levent bi şarkasında şey diyodu "hey ne duruyosun be at kendini denize geride bekleyenin mi var? Aldırma" harbiden yapasım var bunu. Gidip balıklara meze olcam...
 
Nasıl düştüm bu kadar ilaçlardan umut bağlar oldum
 
bugün mr a girdim nefes nefese kaldım panik atak tuttu ölecem zannettim
 
Risperdalı kesti hoca abifily diye ilaç verdi. İlacı kullanıp etkisini gören var mı?
 
@sucre_, yan etkileri daha hafif ben öyle hissettim negatif etkiler risperdal e göre çok daha iyi ve ek olarak abilify bana çok çok iyi geldi
 
@emre3, risperdalı kullandığım günden beri her gece kabus görüyordum. aşırı halsizlik yaptı. yan etkileri ağır geldi o yüzden değiştirdi. keşke en başında hiç vermeseymiş

@dermansiz, bana da iyi gelir umarım daha başlamadım öncr risperdalı bırakmam lazım
 
@Tyler D., kardeş :giggle: senin adına sevindim . Şahsen , iğneden nefret ederim. Bu iyilik halin daim olsun inş.
 
Ailevi durumlara rağmen yıkılmadım, ayaktayım. :) Tedavi de iyi gidiyor.
 
Tedavi iyi gidiyor . 7 yıldır gram sanrı oluşmadı ama sesler sessiz ortamlarda hafif bir şekilde kulaklarımdan geliyor acaba bu benim iç sesim mi diye şüpheleniyorum ne olduğunu hâlâ da çözmüş değiliz yani herhangi psikoz hastasının halüsinasyonlarına benzemiyor anlamlı bir ses duymuyorum sadece sessiz yerlerde duymam o da ilginç.

Sizin bir bilginiz var mı dostlar normalde duyduğunuz sesler kalabalığın seslerini karıştırarak farklı yorumlama şeklinde mi duyuyorsunuz ne şekil duyuyorsunuz ?
 
@Operadaki Hayalet, bana da öyle geliyor. Onlar da her ne kadar tanı almamış olsalar da hastalar. :) Bizi hasta eden, belki de hastalığımızın bu denli inatçı kalmasına sebepler.
 
Var mı? Yok mu belli değil tanıda değişti sanırım
 
Üst Alt