Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Takipli hasta kaydınız dolmak üzeredir ne demek?

sokr@t

Aktif Üye
Üyelik
4 Nis 2011
Konular
120
Mesajlar
7,996
Reaksiyonlar
1,318
Mhrs mi her açtığımda karşıma bu uyarı çıkıyor Sağlık Kurulu Erişkin diyor 30.06.2026 tarihi var tamam diyorum uyarı gidiyor nedir bu?
 
@sokr@t, :unsure: İl sağlık müdürlüğüne falan gidip sorsan işine yarayacak bilgi vermezler mi ?
 
Hani ilk muayeneden sonra belli bir sure vardir ya randevusuz gidilebilecek kontrol muayenesi. Yakin zamanda muayene oldunuz mu? O gibi bi sureden bahsediyor olabilir.
 
Takipli hasta kaydı demek: İleri uzmanlık ve yan dal polinikliklerinden randevu alabilmeyi sağlayan MHRS yani yeşil sürenin olması demektir. Dolmak üzereyse süresi bitiyor, demektir. Bu süre genelde 6 ay olması lazım. Hak kaybı olmaması için seni takip eden doktordan randevu al ve muayene ol abi, o isterse süreyi uzatır. Pasife düşerse; hekimden tekrar onay alman gerekecek.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Mara
@EMRAHBV, beni takip eden bir doktor falan yok ki !Takipli olduğum bir konu yok neyin hak kaybı anlamadım . :unsure:
 
@sokr@t, O zaman bir karışıklık var abi, doktor takip etmeden öyle bir şey yapamazlar. Benim oğlumda epilepsi hastası, oradan biliyorum. Bu durumda kuruma sor abi.
 
@sokr@t, Sen de sağ ol, rica ederim abi. Kısaca şöyle diyeyim; Mara arkadaşımızın dediği gibi bir doktora gidip muayene oluyorsun, ama bu durum uzmanlık alanıysa belli bir süre takibi oluyor. Benim oğlumda da bazen süre bitiyor, tekrar çocuk hastalıklarına gidiyoruz, o nörolojiden randevu almamız için sistemi açıyor.
 
@EMRAHBV, benim hiç yaşamadığım başıma hiç gelmeyen bir durum biliyor musun 2010 dan beri psikiyatri ilaç raporu alırım o kadar.
 
@sokr@t, hocam süresiz psikolojik rapor mu verdiler sana? yüzde kaçla başladın rapor almaya?
 
@trablons, süresiz almadım 2020 de 2 yıllık süreli rapor alıp emekli oldum bitti gitti !
 
geri çağırıp emekliliği kesmeleri olmaz demi düzeldi bu adam diye?
 
@trablons, 2008 öncesi girişli emekli memurum yok öyle bir şey araştırdım onları zamanında .
 
@Ahmet T, hata değil bu ortada böyle bir durum var uyarı veriyor her açtığımda sağlık kurulu erişkin diyor 30.06.2026 tarih veriyor.
Pazartesi il sağlık müdürlüğüne gidip sorayım neymiş konu zaten şurada ayın 30 una 4 gün kaldı gideyim öğreneyim mevzu neymiş . :unsure:
 
@sokr@t, Abi emekliliğim süreli deyince o kafama takıldı. Hâlâ süreli mi? Emeklilik için olabilir mi?
 
@EMRAHBV, emekli olurken aldığım rapor 2 yıl süreliydi evet 2020 de aldım yıl olmuş 2026 şimdi mi akıllarına geldi acaba ?
Ayrıca 2008 öncesi girişli memurum bizde kontrol muayenesi şu bu yok hepsini araştırdım emekli oldum iş bitti gitti o kadar.
 
@sokr@t, O zaman muhtemelen sistemsel hata veya bilinmedik bir şey var. Pazartesi anlaşılır artık, umarım uğraşacağın bir şey çıkmaz abi.
 
Üst Alt