Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Xanax’dan güçlü yatıştırıcılar var mı?

trablons

Üye
Üyelik
11 Şub 2026
Konular
16
Mesajlar
127
Reaksiyonlar
50
xanax seslerin beni bunaltmasını biraz engelliyor ama tam sakinleştirmiyor bu ilaçtan farklı kuvvetli bir ilaç var mıdır doktora söylesem o da yazsa?
 
sesler bunaltıyor.bunalımdan kurtulmak için rahatlatıcı diye
 
dostum bunalıyorum ama aşırı derece .sen hiç bunalmadın sanırım hayatında?
 
Yatıştırıcı olarak azapran türevi buspiron işini görebilir. Antihismaniktir 3-4 haftada etkisini gösterir. Kontrole tabiii reçetelidir ama rapor yazdırırsan aile hekimi de reçete edebiliyor. Xanax tan farklı olarak bağımlılık yapmaz
 
@zafenatpena46, yeşil ya da kırmızı reçeteli değil bunlar değil mi? xanaxın 5 mg kafasını bir mg de verecek bir ilaç iyi olurdu.çünkü xanax larım bitiyor hemen
 
Ya da benzodiazepinlerden kadar etkili olan barbitürat türevi ilaç eklettirebilirsin. Yalnız Yeşil reçetelidir
 
Buspiron aslında bir antidepresandır ama antihismanik özelliği dolayısıyla kontrole tabidir. Xanax felan Yeşil reçetelidir (benzodiazepin )
 
@trablons, clonex çok süründürür ilacı yazdırmak için ayda bir kan veriyorsun.İlaç hiv gibi bağışıklığı düşürüyor.İlk kullanımda doz hızlı arttırıldığından haftada iki kere kan verebilirsin.Kafana göre clonexi bırakamazsın diğer ilaçlar gibi değil.Ayda 50 mg dan fazla dozla oynarsan ölme ihtimalin var.

Ama temiz ilaç salya yapıyor açıktırıyor uyutuyor.Vücuda bir etkisi yok halisinasyonları diğerlerine göre sağlam kesiyor.Tükürük bezlerini etkilediğinden benim yanetki okuduğumuda anlayınca kulağa üfleyen oldu.İlaç tükürük bezlerini etkiliyor ama darptan şişlik oldu.Orta kulak tükürük bezi sadece şişti.Hepsinin etkilenmesi lazımdı.
 
@NewDay, hocam nerden fark ettin clonex kullandığımı evet salya yapıyor ama ben onu 500 mg olarak kullanıyorum günde ve herhangi bir kafa yapma söz konusu değil o ilaçta.
 
@NewDay, 18 hafta boyunca her hafta kan vereceksin dedi doktor. Sonra ayda 1
 
@trablons, hissiyat olarak iyi.En fazla 800 kullanılıyor.Arttırırlar belki.Ben 8 sene 300 kulladım.Görseli kesiyordu işitsel halisinasyon vardı.500 e çıktım işitselde yok artık.

@Pickle, wbc beyaz küre yüzünden tehlikeli bir ilaç pazarın %1 i clonexmiş 500 milyar dolar olsa 5 milyar para bunlarda.Youtube da konumu Abd veya ingiltere yaparsanız kullanıcı yorum videoları var.
 
@trablons, Her türlü psikiyatrik ilaç kullanıcağım ama illa clonex değil.soliana geçip azaltacaklardı.O ilaç bana yaramadığından clonexe devam ediyorum.Rispardala göre daha zararsız oluyorum clonexte haliyle çatışma olmuyor.İyi geliyor.
 
@NewDay, depakin eklediler ayriyetten biraz iyi geldi gibi doktoruna sor senin de işine yarayabilir cloonexin yanına
 
@trablons, İşitsel halisinasyonla yıllarca yaşadım bir şey olmadı.Günün yarısında uyuyorum kendime gelemiyorum.Ağır geliyor ilaç.

Kandaki değerini ölçtüler tam aralığı 300 yazıyor.Benimki 150 çıktı.Daha arttıracağız 350 olacak değer diyorlar.400 mg skala ortası o gün ilaç almadım ondan mı diyorum da dert anlatılmıyor.
 
@NewDay, dostum 12 saat aralıkla vereceksin ilacı aldıktan sonra.depakin ekletmeye çalış ayıkmana yararı dokunur en fazla atarsın çöpe

bu arada ne desem heyete çıkarke sen rapor aldın mı rapor alanlar heyette ne için istiyorsun raporu deniyormu?
 
@trablons, Rapor için sorarlar.Ortopedik bir engelin varsa özel aksam kullanımı cümlesini de eklettir.Anksiyeteden belki yazarlar.Heyette doktorları dolanıyorsun heyet en fazla beş dakika tutar bir iki sorar ne için istiyorsun gibi.Yatış olmadığından en uzun takipli hastahaneye git doktorun heyetteyse yorum belirtsin tüm kullanım raporların kolayca önlerine çıksın.Başvurup alamazsan itiraz et o da olmadı oran düşük çıktı rapor sistemde kalır başka zararı dokunmaz.
 
@NewDay, psikiyatr de problem var sesler ve görüntüler görüyorum.engelli raporunu iş bulmak için mi almak istiyorum diyeyim yoksa başka bir neden mi belirteyim?
 
@trablons, Hastalığından eminsen kafana göre takıl.Burada psikiyatriye gönderilmiş askerlere denk geliyorum çok belli ediyorlar.Hastaysan belli edersin sorun olmaz.
 
@NewDay, düşün ki sesler görüntüler görüyorsun gaipten gelen ses ve görüntüler heyete niçin geldin diye sorsalar sana ne dersin?
 
@trablons, O önemli değil.Doktor anlar yardımcı olurlar.Halisinasyon diyince gözlerini sağa sola atıyorlar o an halisinasyon görüyorsan dönüp boşluğa bakıyorsun hasta olduğunu anlıyorlar.
Askerlik için falan olsa acımasız bir şeyler söylerdim göndermezlerdi.
 
Üst Alt