Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yatıştırıcı olarak azapran türevi buspiron işini görebilir. Antihismaniktir 3-4 haftada etkisini gösterir. Kontrole tabiii reçetelidir ama rapor yazdırırsan aile hekimi de reçete edebiliyor. Xanax tan farklı olarak bağımlılık yapmaz
@zafenatpena46, yeşil ya da kırmızı reçeteli değil bunlar değil mi? xanaxın 5 mg kafasını bir mg de verecek bir ilaç iyi olurdu.çünkü xanax larım bitiyor hemen
@trablons, clonex çok süründürür ilacı yazdırmak için ayda bir kan veriyorsun.İlaç hiv gibi bağışıklığı düşürüyor.İlk kullanımda doz hızlı arttırıldığından haftada iki kere kan verebilirsin.Kafana göre clonexi bırakamazsın diğer ilaçlar gibi değil.Ayda 50 mg dan fazla dozla oynarsan ölme ihtimalin var.
Ama temiz ilaç salya yapıyor açıktırıyor uyutuyor.Vücuda bir etkisi yok halisinasyonları diğerlerine göre sağlam kesiyor.Tükürük bezlerini etkilediğinden benim yanetki okuduğumuda anlayınca kulağa üfleyen oldu.İlaç tükürük bezlerini etkiliyor ama darptan şişlik oldu.Orta kulak tükürük bezi sadece şişti.Hepsinin etkilenmesi lazımdı.
@NewDay, hocam nerden fark ettin clonex kullandığımı evet salya yapıyor ama ben onu 500 mg olarak kullanıyorum günde ve herhangi bir kafa yapma söz konusu değil o ilaçta.
@trablons, hissiyat olarak iyi.En fazla 800 kullanılıyor.Arttırırlar belki.Ben 8 sene 300 kulladım.Görseli kesiyordu işitsel halisinasyon vardı.500 e çıktım işitselde yok artık.
@Pickle, wbc beyaz küre yüzünden tehlikeli bir ilaç pazarın %1 i clonexmiş 500 milyar dolar olsa 5 milyar para bunlarda.Youtube da konumu Abd veya ingiltere yaparsanız kullanıcı yorum videoları var.
@trablons, Her türlü psikiyatrik ilaç kullanıcağım ama illa clonex değil.soliana geçip azaltacaklardı.O ilaç bana yaramadığından clonexe devam ediyorum.Rispardala göre daha zararsız oluyorum clonexte haliyle çatışma olmuyor.İyi geliyor.
@trablons, İşitsel halisinasyonla yıllarca yaşadım bir şey olmadı.Günün yarısında uyuyorum kendime gelemiyorum.Ağır geliyor ilaç.
Kandaki değerini ölçtüler tam aralığı 300 yazıyor.Benimki 150 çıktı.Daha arttıracağız 350 olacak değer diyorlar.400 mg skala ortası o gün ilaç almadım ondan mı diyorum da dert anlatılmıyor.
@trablons, Rapor için sorarlar.Ortopedik bir engelin varsa özel aksam kullanımı cümlesini de eklettir.Anksiyeteden belki yazarlar.Heyette doktorları dolanıyorsun heyet en fazla beş dakika tutar bir iki sorar ne için istiyorsun gibi.Yatış olmadığından en uzun takipli hastahaneye git doktorun heyetteyse yorum belirtsin tüm kullanım raporların kolayca önlerine çıksın.Başvurup alamazsan itiraz et o da olmadı oran düşük çıktı rapor sistemde kalır başka zararı dokunmaz.
@NewDay, psikiyatr de problem var sesler ve görüntüler görüyorum.engelli raporunu iş bulmak için mi almak istiyorum diyeyim yoksa başka bir neden mi belirteyim?
@trablons, Hastalığından eminsen kafana göre takıl.Burada psikiyatriye gönderilmiş askerlere denk geliyorum çok belli ediyorlar.Hastaysan belli edersin sorun olmaz.
@trablons, O önemli değil.Doktor anlar yardımcı olurlar.Halisinasyon diyince gözlerini sağa sola atıyorlar o an halisinasyon görüyorsan dönüp boşluğa bakıyorsun hasta olduğunu anlıyorlar.
Askerlik için falan olsa acımasız bir şeyler söylerdim göndermezlerdi.