Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Xanax’dan güçlü yatıştırıcılar var mı?

insanlarla diyalog kurduğumda oluşmuyor öyle şeyler genelde kendi halimde.da öyle numara yapılır gibi anlarlar dediğini yaparsam :D @NewDay, bakacaz hocam ben engel raporu ile bana tölere edecekleri iş bulmak için demeyi düşünüyorum niye geldin derlerse.
 
@NewDay,
2023 yılında psikoz geçirdiğimde hastanelik olmuştum. Ne annem tam olarak ne yaşadığımı anlıyordu ne de doktorlar. Ne zaman doktora gitsem ilaçlara devam diyip gönderiyorlardı. Şehir dışından babam geldi ve o beni psikiyatri acile götürdü. Akineton vurup gönderdiler, antipsikotik bile vurmadılar. Bi doktor gerçeklikten kopan hastayı hiç mi farketmez, hastaneye yatırmaz çıldırmalık tam.
 
@Pickle, Bende 3 sene 3 günde bir felç oldum.Sizin söylediğiniz göz kaymalı krizi 3 günde bir yaşadım.Ne çalışabildim ne bir şey yapabildim.Acile her ay bir kere gittim doktor kriz bu demedi sadece acil doktorundan o ... kriz lafını duydum.İş hayatında en düşük seviyeli işte çalışamadım.

Şimdi düzgün bir doktor bulmam lazım.Bakırköyde bir doktora gittim yeni kullanıyorum ilaçları dedim ben bir sayfa yazıyı ezberleyip göz önüne getirebiliyorum diye.Genç bir doktor ne üdüğü belirsiz bir ilaç yazdı ilk yatışım gerçekleşti.Yani 20 ilaçtan birini vereceksin bana kin besleyip hayatımı niye karartıyorsun?Beni Türk hekimlerine emanet edin denmiş bunlar başka milletten olsa napacağız acaba??
 
@Pickle, Normal olarak sarsıcı bir deneyim.Tıbbi takip süresince yatalak bir hastadan farkım istediğim gibi fiziki olarak hareket edebilmek.Herhangi bir hak vesaire bir şey yok.
 
bu musallat olanlar yüzünden insanlara bakamayan bir abi tanımıştım korkunç gerçekten
 
@trablons, Ya uyuyamadım hastahanede dil altı verdiler.Televizyon açık bir abi döndü ben sana söyledim.Onlar yaptılar dedi.Çık git buradan dedim sana.Kafası yarılmış karartılar yaptı falan dedi.Hemşire niye kendine zarar veriyorsun dedi adama.

50 metrelik çite ağaçtan tırmanıp çatıya çıkıp kaçmak isteyen vardı.Anında polis aldı yan binadan kaçüyor dediler...Üst kattakiler bahçeye çıkınca kitap fırlatıyordu.O abi kadar kafamı karıştırmadı.
 
xanaxin durumu degisti mi 31 sene once bana veridlinde askerde bile yesil recetydi antidepresasnlar anribiyotiklerin bakkal mantigi ile her gelene verdigi donemde xanax alinamazdi normal yolla.bi bilgim yok ezaci tandigimiz olsada ama doktor gerekiyorsa yan ilaclar verebilir.mutlaka hekiminizle gorusun eger memnun degiseniz yada supheydeniz baska bir doktordanda fikir alin
 
Üst Alt