Merhaba arkadaşlar, 05.06.2026 tarihinde kurul raporum çıktı sol kalça kırığı operasyonu ve sol femur total protezi rahatsızlığımdan dolayı yeni engelli sağlık kurulu raporu aldım. Raporumda sol bacağımda 2 cm kısalık ve aksama tespitiyle %41 ortopedik oran verildi, diğer branşlarla birlikte toplamda %81 engelli oranım çıktı. Engel grubu kısmında da ORTOPEDİK kutucuğu işaretlendi.
ÖTV muafiyeti ile araç almak istiyorum. Ehliyetimi engelli ehliyetine çevirmek için İl Sağlık Müdürlüğü'nden sürücü sevk işlemlerimi de başlattım.
Ancak engelli sağlık kurulu raporumun açıklama kısmı tamamen boş bırakılmış, hiçbir şey yazmıyor. bu normal mi
ÖTV muafiyeti ile araç almak istiyorum. Ehliyetimi engelli ehliyetine çevirmek için İl Sağlık Müdürlüğü'nden sürücü sevk işlemlerimi de başlattım.
Ancak engelli sağlık kurulu raporumun açıklama kısmı tamamen boş bırakılmış, hiçbir şey yazmıyor. bu normal mi
