Komplikasyon gelişmemiş tip 1 diyabet hastalığım var, bildiğim kadarıyla bunun için %30 engel oranı veriyorlar ancak bir işime yaramayacağı için engelli raporu almadım. Yaklaşık 1 hafta önce psikiyatriden DEHB teşhisi aldım ve concerta en düşük doz ile tedaviye başladık. Eğer DEHB'den %15 bile engel oranı alabilirsem %40 üzerine çıkacağım, bunun ne kadar zor olduğu ve süreç hakkında bilgisi olanlar yazabilirse çok sevinirim.
