Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

DEHB ile engel oranı alabilir miyim?

tarikbey

Yeni Üye
Üyelik
28 Haz 2026
Konular
1
Mesajlar
1
Reaksiyonlar
0
Komplikasyon gelişmemiş tip 1 diyabet hastalığım var, bildiğim kadarıyla bunun için %30 engel oranı veriyorlar ancak bir işime yaramayacağı için engelli raporu almadım. Yaklaşık 1 hafta önce psikiyatriden DEHB teşhisi aldım ve concerta en düşük doz ile tedaviye başladık. Eğer DEHB'den %15 bile engel oranı alabilirsem %40 üzerine çıkacağım, bunun ne kadar zor olduğu ve süreç hakkında bilgisi olanlar yazabilirse çok sevinirim.
 
Alınabiliyor ama erişkinler için hiç kolay değil. Özellikle çocuklukta bu tanıyı almamışsan oran vermeleri çok zor.
 
vizde her sey zor
bana kimse resmen demedi ben 90larin sonu 2000lerin basi intenret doktorun azindanaldigim keprtenle laflar doktorun bana al burdan oku biraz diye verdigi orhan ozturk piskaytrik iris kitabi yada oyle bisi ordan okdugumda cozum
ben 52 yasindayim yani 80 danresi oldugunda ilkokuldaydim
o donem kimsenin bundan haberi yoktu temmel yaramaz pasakli cocuk olarak etkiendik
abbedeb bşle bol bol dayak yedik ogretmenlerdende
not totmamak cok kotu yazmak yazarken anlama dikkatini vermemek kendini kyabetmek konulardankonulara atlayamak baska ugrenme zorluklar cok hafif disleksi.
ve bu sonra karaterime tordu.bi polar karma durumlaoruten bi yapi ile 30 senedir ayni yasiyorum 31 sene oncesinde nelerim odlgundan bi haberken
atripik anormal durumlarda sistem zati iyi iaslemiyor

sker hastaligi garip bisi hareketsiz kotu yasamaimda type 2 diabette oldum 20 sene once falan ama tip1 gibi deil direk oldurmediginden kendime bakaminca mal etti ayakta nerpati sinir damar sorunlar tansiyon falan bobrtekler saglam bi tek.
4 mayista rpru verilirken komlasyonlari olmayan desede bi suru hiper tansiyondannerpaytide baska seylerde ekleri.vitaminler falan verildi.
belki 3-5 sene daha gitmesem parmaklarim ayaklarim kesilecek hale gelicekti
baslik sahibi arkadas tahmincekendie iyi baktigi icin durumu iyionun gerkcek sorunu panrasi calsmiyor ama kendine iyi baktigi icin devlet umursamiyor boyeadaletsizde bi dunya

benim gibi hele psikaytir sorunlu insanlar ekdninerine bakmayip sukur sihara icmiyorumyoksa ya olmustum ya coktan bi suru uzuv kaybetmistim ve resmen engelli olucaktim sebep kedime baglamdim diye kaza deigl kadar degil

12 mayista sikaytirye gittim bisi lazim oldu da tekhis gerekli oldu dedim aman suan iyi degilim ilac verme dedim sallanmadim bide 2 gafta sonra bidaha gidicem yumuzebalan olucakmi supheli.
 
Üst Alt