Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

EKPSS 2026 sonuçları açıklanıyor | 14 Mayıs

@udevecili, merhaba bu konunun altına yazmıştım size de sorayım, bazı sitelerde kurum içi alımlarda ortaöğretimden 70 puan alt sınırına kadar alım yapıldığı yazıyor ama detaylı ve resmi bilgi bulamadım. Bununla ilgili bilginiz var mı acaba?
 
@sezidi, hocam onu kadrolara bağlı olarak bakacaksın. Açılmayan kadroda ne olduğunu bilmeden kaç alım olduğunu bilmeden söylemek imkansız
 
Merhaba arkadaşlar benim ortaöğretim 87.70 genel düzey sizce branş sıralama düşer mi artar mı düz lise

@birk sence ne olur

@udevecili sence ne olur
 
jrmvFVZ.jpeg


Bu oluyor, ama kadro acilmadiktan sonra, 5 para degil 5 kurus bile etmiyor. Almanca bilmeyen orta terk asci bozmasini Almanya'ya egitim atesesi olarak gonderiyorlar.
 
@memolikcan, hocam çok sınırdasın. Daha önce sordun mu bilmiyorum ama. İnşallah kadrolar artar girersin. 90.50 üzeri atanır. Ama kadrolar artarsa kapıdan girersin.

@memolikcan, hocam çok sınırdasın. Daha önce sordun mu bilmiyorum ama. İnşallah kadrolar artar girersin. 90.50 üzeri atanır. Ama kadrolar artarsa kapıdan girersin. Lisans olsaydın. Öğretmen @memolikcan, diyorki birinci sıradayım branşta ama kadro açılmayınca neyleyim birinciliği

@target, yok hocam o iş imkansız. Ortaöğretim 70 puan demek 20 bininci demek neredeyse

Arkadaşlar müneccim değiliz. Kadroların nasıl geleceğini bilmiyoruz. Lisans öğretmenler alımları nitelik kadrolar 4001 ler ön lisans aynı şekilde ortaöğretim kadrolar bunlar hep bilinmez. Ama genel sıralama alırdak bugüne kadar atananlar üzerinden seçim yılı diye yüzde 10 luk artış olsa diyerek söylüyoruz.
Orta öğretim 90 ve üzeri sıralama 900 hadi 1000
Ön lisans 84 sıralama 800 hadi olsun 900
Lisans 78 2700 hadi 2800 olsun

Bu sıralama altındakiler için kadro sayısı çok artması lazım. Yüzde 20 lik artış olsa 2 veya 1 puan aşarı çeker. Yüzde 30 olsa 3 veya 2 puan çeker. Şurayı kaçırıyorsunuz. Ya ben 88 aldım. Evet ama seninle beraber belki 1000 kişi 88 aldı. Çünkü yığılmaların olduğu yer orası.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Reaksiyonlar: Talh
100 kadro fazla gelse atanıyorum işte diyebilirsiniz ama oralarda küsüratlar ve ilk tercih ikinci tercih gibi seçenekler devreye giriyor. Sınırda olmak böyle adım atarken dikkatli olarak atın. Rastgele tercih yapmayın.

İlk atamada mı son atamada mı giderim. Zaten iki atamanız oluyor. 900 dediysek 450 sıralama ilk atamada. ikinci 450 de diğer atamada gider
 
@neo2020, Böyle bir olasılık var mı??İyi kötü bu branştan sınava girilmiş diyip kadro açmazlar mı??
 
88 lı puanlar 1300 sıralamalara geliyor. Yani 500 kişi var önünde. 500 tane fazla kadro gelmesi lazımki atana bilesin. Her atama döneminde 250 250 fazla gelmesi lazım. Zaten her atamada 500 kadro geliyor 250 fazla gelmesi demek yüzde 50 kontenjan artması lazım.
 
ekpss ortaöğretim puanımı, eğer yazın lisans mezunu olursam olursam 2027 ocak atamasında kullanabiliyor muyum yoksa yanıyor mu? teşekkürler
 
@neo2020, Baya kötü olmuş.Ben fark ederler açarlar diye düşünmüştüm.Ben de rehberlikçiyim.Edebiyat öğretmeni beden öğretmeni atamışlar ama rehberlik konusunda hiç veri yok.Rehberliğe açarlar inşallah kadro.
 
Benim yaş da 33. Hem yaştan hem engel oranından ( yüzde 35 ) şansızım. Bazı arkadaşlar umutsuz şeyler yazmışlar. Yalnız değilsiniz. Ben de aynı hissediyorum.
 
@mami0611, İşte derler ki insan kendi şansını kendi yaratır,şanslı insan fırsatları görendir der ama fırsatları görüyoruz yine olmuyor yine olmuyor.Bazı insanlar gerçekten şanssız buna ben de dahilim.Yaş 36 bu arada.
 
37 yaşındayım kanser hastasıyım. Evliyim çocuğum var. 3 senedir kanserle mücadele ederken hiç bir iş yeri tekrar hastalanırım diye iş vermedi. Yöneticilik yapıyordum şimdi tezgahtarlık yaparım. Niye 5 yaşındaki çocuğum için. Tüm birikimim bitti. Yeri geldi 37 yaşında el açtım milletten para dinlendim. Tek çare e kpss dedik gecemizi gündüzümüzü verdik. Sonuç yine kesin değil acabalar ile yaşıyoruz. Olsa bile 2 sene daha var. Ama bu günler geçer. Arkandaki enkazı ne kadar az bırakabilirsen o kadar iyidir
 
Önlisans 192.yim tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik branş sıralaması kac gelir kaç tane atama olabilir tıbbi dokümantasyon ve sekreterlikten tercih yapmak istiyorum ikinci alıma mezuniyet ancak yetisir
 
Ayrı konu açmak istemedim.
Birkaç arkadaş doğru/yanlış sayılarını paylaşmış da ortaöğretimden girenlerden paylaşmayanlar paylaşabilir mi? 90+ üzeri puan yapanlar özellikle, kaç netleri var?

Herkesin gönlünce olsun bu arada. :)
 
@Mara, benim 55 net 96 puan 87 sıra genel görme işitme

şu seçimi 2026 kasım da yapmasalar bari

seçim 2026 kasım olmaz inşallah o zaman kadro azalır yaa
 
kimin kaç puan ve kaç sıralama ile ne şekilde atanabileceğini en detaylı ve veriye dayalı şekilde açıklayan içerik budur:

 
@Calligrapher, benim dediklerimin aynısını söyledi. Görünen köy klavuz istemez. O kadar bariz belli ki az kafa yoran benim gibi sınırda olan kişiler daha çok araştırıyor. Burada herkese bağırdım.
Lisans ilk 2700 78 puan ve üzeri gider.
Ön lisans 800 900 sıradakiler gider
Orta öğretim 900 1000 sıradakiler gider.

Bu söylediklerimde son 2 senedeki gibi kadro gelirse. Ondan önceki senelerde ki gibi kadro gelirse daha da aşağı çekilir. Çünkü lisans bazında bu sene sınav zordu. Geçen seneki 80 bu seneki 78 puana eşit.
 
@udevecili 78-82 civarlarında puan alan sınırdaki insanların, 2027 ve 2028 atamalarında gözden kaçan şöyle bir dezavantajını da hesaba katmak lazım;

2024 sınavına girip 2025 ve 2026 atamalarında atanamayan 78-80 puan aralığındaki insanlar, 2027 ve 2028 atamalarında da tercih yapacaklar (4 yıl aynı puanı kullanma şansları var) dolayısıyla bu aralıktaki 300-500 kişi veya atıyorum 2513üncü kişi bu sene sınava girip 1985inci olmuş birinin önüne geçecekler. Çünkü sıralama bazlı kötü olsalar bile, puan olarak daha üst sıradalar ve sıralama puana göre yapılıyor.

Yanlış mı düşünüyorum?

Ama son tahlilde, kamuda tasarruf tedbirlerini biraz askıya alıp, biraz da seçimin gazıyla kontenjan artırımına giderlerse, ekstra kontenjan sayısına göre taban puanlar 75-77 civarlarına inecektir. Açıkçası ben geçen sene kadar düşük alım olacağını sanmıyorum. Bi %20-30 kontenjan artışı olacaktır diye umuyorum. Yine de kendimi en kötüsüne hazırladım. 80.66 benim puan. Kendi şehrime atanamasam da, ücra bi yere, pek sevilmeyen bir kuruma falan girerim gibi geliyor.
 
@Calligrapher, hocam onunda açıklaması yapıldı. Maksimum 50 kişi oynar deniliyor. Zaten 80 puan ve üzeri 100 de 90 ı atandı. Kalanların bir çoğu tercih yapmadı.ya şuan memur ya öğretmen yada başka bir sebep ile. Geçen sene 79 puan alan birisi bu sene 77 gibi bir puana eşitleniyor. Zaten 77 ile sınırdan bir ihtimal atanırsın. Onu ösym seninle aynı sıradaki bir kişiyi 50 kişi gerine atıyormuş. Yani 2500 kişi de geçen seneden 500 kişi buraya aktarılma işi imkansız. Çünkü kadro sayısı ve öğretmen atamaları belli.

79 alan 77 ile şimdiki sıraya dahil olabilir zaten atanması imkansıza yakın. 80 ve üstü buraya gelip tercih yapacak kişi sayısı 2500 de 200 kişi yoktur bana göre. 500 çok uçuk bir rakam.

78 79 alıp atanamayan kişiler buraya eklendiğinde 76 ve 77 ye takabül edecek ve yine alamayacaklar zaten. 78 ve üzeri hadi iyi niyetle 77 diyelim. Onların buraya katkısı çok çok düşük olacak.

ÖSYM puana göre sıralamayı güncelde yapıyor. Geçen sene çok kolaydı sınav şimdi diyelim ki oradaki 1. Kişi atanmadı. Adam full yaptı. 60 da 60 ama bu sene 57 net üstü yok. Şimdi o zaman herkesin sıralaması değişmesi lazım çünkü katsayı değişiyor. 1. Full yapmış oluyor. Anlatabildim mi.

bana sorarsan iç anadolu gibi yerlerde bir yere atanırsın. Ben sınavda optiğe işaretleyemedim 3 soruyu cebapladım. Süre bitiyor diye panikledik o sırada kalemi bırakın dedi doğru 3 soruyu işaretleyemedim. 78.50 puanım var ben doğuda çakılı kadro hadi iyi niyetle atanması mümkün bir kuruma giderim. Sen iç Anadolu'da normal kuruma gidersin. Günlerdir araştırıyorum. Eski atamalara herşeye baktım. Geçen sene hem sınav kolaydı hem atama sayıları çok düşüktü. Ona rağmen 80 le gittiler. Sen bu sene tasarruf tedbiri yok seçim var hem daha zor bir sınav 80 82 ye takabül ediyor. Atanamazsan mucize olması lazım

Hoca da aynı şeyleri söylemiş ve oraya yazmış zaten. Ben geçen seneki kadar da az bir kadro beklemiyorum. O yayını yapan kişiyle de wp üzerinden konuşuyoruz devamlı. Sınırdasın ama olur gibi diyor. Hele senin zaten kesinlikle olur. Sadece siz mantık yap hiç araştırma. Geçen senehem kolay iken ve kadrolar azken 2550. Kişi atandı. Sence bu sene sınav zordu ve kadro sayıları geçen seneden bir tık bile fazla sıralamalar 2800 e kadar geriler. Çok basit düz hesap. Geçen sene haricinde de 2500 kadar düşük sınırda atama yok. Hep 3000 lı sayılar.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
2026-2027-2028 seçim döneminde kamuya engelli personel alımlarında artış beklenmektedir. Malum seçim dönemindeyiz.
Artış daha fazla olursa,yüksek bir sayıda EKPSS ataması yapılırsa, kadro sayısı artarsa ve ortaöğretimde daha fazla kadro açılırsa benim lise zihinsel 87.93 puanımla atanır mıyım? Sıralamam 1577.
 
Sayı çok olursa2 atamada atanırsın bence cgrfb
 
Üst Alt