Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
5 kilo fazlaligim verdi 7 ye yukseldi asla mutlu degilim! 14 kilo vermisten ama ben herkezin bildigi bir yontem ve dile getirmedigim yontemle( kazik yeme, bol bol goz yasi , keder ve uzuntu ile)
Acıdan uyku da gelmiyor; roket gibi iğne mübarek, sanki Nigel Mansell 1992 Monaco'daki saldırıyor da ben de Ayrton Senna gibi savunma yapıyorum. 🏎 Ulan Emrah, Formula 1'in 1992 Monaco Grand Prix'ine nasıl âşık olduysan, B-12 iğnesini bile ona benzettin. Allah'ım; sağlıkla, huzurla ve mutlulukla hem Brezilya'yı, hem Monaco'yu görmeden gözlerimi kapatmasın inşAllah.
Artik korktugum seyler tamme degisti! Mutlu ve mutsuz durumlarimi kimseyle paylasmamak! Insanlarin kabinet b*k goturuyor resmen! Mutsuz animo anlatiyorum dakka bir gol 1 yapan yada bekleding bende. Cok cok kotu durumda ki o kisi laflari ve davranisiyla yilan ve akkrep gibi oluyor! Kendimi enkaz hissetiriyolar! Digeride mutluluk paylasimi resim paylasiyorum mutlu animi cok gemeden hayati zilveren yusufu kuyu zindanlari durumu yasiyorum! Korkuyorum ya ne ko uscam ne anlatcam insanlara ben
Gene dediğin geldi Emrah abi. Herhalde benim dediğim gelecek; Van Basten'den günümüze kadar nice futbolcuları seyrettim ben, saçımın önü futbolla ağardı. Şu kadrodan 1 kişiyi bile 2002 kadrosuna almazdım ben, Dünya Kupası’na gidelim be abi, gittik ne oldu abi! Gol bile atamadık, ben size ne dedim: "Bunlar ilk gruptan gelecek! Alın size Dünya Kupası. ️
Elhamdülillah, bir okuyucum daha "Hayatıma Doğan Güneş 2.Cilt-Güneşim Battıktan Sonra" isimli eserimi okudu ve çok beğendi. Final her okuyucumda olduğu gibi kankam @alitzelll🌈 e de dokundu. Başka türlü o aşkı efsane yapamazdım kanka, harika bir kurgu oldu. Yeğenin Cengiz'in bütün tepkilerine rağmen vazgeçmedim ve iyi ki böyle yazdım. Gerçi kendi yazdığım final, kendimi de çok etkiledi ya. 3-4 saat eve giremedim. Emeğe değmiş olduğunu görmek, bir yazar olarak beni çok mutlu ediyor. Gerçi senin finalinde hayatımın yarısını bıraktım ya...
Evt gerçekten cok duygusal ve sürükleyici bir kitapti sonunun öyle bitmesi içimi paramparça etmesine rağmen muhteşem bir kurgu olmus başarıların daim olsun...
IMG 20260622 114911 resmi indir - Resim Yükle - Hızlı Resim
resmim.net
Bir gün de bitirdiğim; duygusal, romantik, acıklı ve sürükleyici bir hikâye... @EMRAHBV arkadaşımın büyüleyici hayal dünyası, finaliyle beni mahvettin kardeşim, eline emeğine sağlık, yolun açık olsun. 🖊
@alitzelll🌈, Allah razı olsun kardeşim; final her zamanki gibi beklediğim etkiyi gösterdi, okuyucularımı üzmeme rağmen, başarıya eriştiğimi görmek güzel bir duygu. Nice kitapları okumanı dilerim.