denetimli serbestlik müdürlüğünde başladım gerçekten adalet bakanlığında iş yoğunluğunun insan trafiğinin en fazla olduğu kurumdur biraz zorlanıyorum stres fazla ama yavaş yavaş alışıyorsun ilk başlada görev tanımın tam netleşene kadar biraz zorlanıyorsun sonrası kolay bilgisayar bilgin varsa masa başı görev verebilirler bana göre en rahat kurumlar meb spor bakanlığı bide üniversitelerdir sıkıntılı kurumlar ise sağlık bakanlığı içişleri bakanlığıdır cünkü insan yoğunluğu çok olur hiyeraşi fazla olur bu kurumlarda o yüzden zorunda kalmadığın sürece tercih etme