Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

İnsanlarla iletişimin en az olduğu kadrolar?

@caner7777,

Bakış açınız yanlış bence:

''Kolay bir hayat dilemeyin. Zor olana dayanabilecek güç isteyin.'' Bruce Lee

İnsan insana muhtaçtır. Tolum içinde kalıp, insanlara ve -özellikle- kendine değer vermeden, insanları ve kendini tanımadan ve gelişmeden mutlu olmak, tatminkâr bir yaşam sürmek pek olası değildir bence.
 
@friends, maalesef anlaşmak mümkün değil. Türkiyedeki insanların sürekli acelesi var benim acelem yok. Diğer konuları geçsem bile bu bile çok geçerli neden.
Araba dahi kullanmak istemiyorum.
 
yalan yok bende o şekilde iş olmasını isterim çünkü bıktım insanlardan canımdan bezdim. hiçbirşey istediğim gibi gitmedi..
 
Bende insan az olsun istiyorum cezaevinde memurum şuan iş olarak rahatım çok işim yok infaz koruma memurlarıyla muhatap oluyorum bazıları alay ediyor ama idare ediyorum adalet bakanlığı idare eder cezaevi bence daha başka olsaydı zorlanirdim
 
denetimli serbestlik müdürlüğünde başladım gerçekten adalet bakanlığında iş yoğunluğunun insan trafiğinin en fazla olduğu kurumdur biraz zorlanıyorum stres fazla ama yavaş yavaş alışıyorsun ilk başlada görev tanımın tam netleşene kadar biraz zorlanıyorsun sonrası kolay bilgisayar bilgin varsa masa başı görev verebilirler bana göre en rahat kurumlar meb spor bakanlığı bide üniversitelerdir sıkıntılı kurumlar ise sağlık bakanlığı içişleri bakanlığıdır cünkü insan yoğunluğu çok olur hiyeraşi fazla olur bu kurumlarda o yüzden zorunda kalmadığın sürece tercih etme
 
@wolf123 valla devir artık öyle bir devir olduki iş seçme gibi lüksümüz kalmadı. yani devlete girdiysen şanslısın. hangi kurum olursa olsun deyip çalışacan ben kamuda taşeroa girmek için ne kadar çabaladım ama olmadı..
 
@Descartes, kütüphaneci kadrosu açılsa keşke. Tam benlik meslek aslında.

@erola, alay mı ediyorlar? Neden? Engelli olduğun için mi? Bende engelliyim alay ederlerse kavga çıkabilir, ilk başlarda umursamam ama sürekli devam ederse sıkıntı. Wcde sıkıştırıp ..
 
Öğrenci işleri gibi yerler rahat oluyor demişti bazi arkadaslar. Tabii herkes de ayni isi yapmiyor. On planda olan var, olmayan var.
 
Bende öyle isterdim eskiden ama düşününce bu insanlara bir önem vermeye giriyor. Ben insanşara önem vermiyorum. Onlar için kendimi sınırlayamam. Rahatsız mı oluyorlar umurumda bile değil. Banane.
 
Hangi şehirde hangi kurumdasınız, iş yükü nasıl ?
Üniversiteler çakılı kadrolar diyorlar ama iş yükü çok değilmiş birde sosyal olanaklar iyiymiş diğer kurumlara göre.
Belediyelere de çakılı kadro diyorlar ama iş yükü çok, sds ile maaşlar biraz daha yüksekmiş.
kgm, dsi için ise en iyileri diyorlar ama çalışan var mı ?
Siz neler yaşadınız? Çok zorladı mı iş ortamı yoksa kolay mıydı?
 
@caner7777, engelli olduğum için olabilir ama sorun benden kaynaklanıyor büyük ihtimal gereken cevapları veremiyorum alttan alıyorum
 
Üst Alt