Yaklaşık 3 yıl önce bir firmada engelli kadrosunda çalışmaktayım. Firmayla ilgili hiçbir sıkıntım olmadı. Sadece artık çalışacak durumum kalmadı ve işten ayrılmayı düşünüyorum. İşten ayrıldıktan sonra emeklilik hakkımı bekleyeceğim ve başka yerde çalışmayacağım. Çalışma yılı ve yeterli SGK prim günleri dolduğu için başka yerde çalışmama artık gerek kalmadı. Ancak buna rağmen ihbar süresi diye bir şey var. Hemen çıkmak istesem işverene tazminat ödemek durumunda kalacakmışım. Acaba işten kolay bir şekilde kendi isteğimle nasıl istifa ederek işten çıkabilirim?
