Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Psikoz başlangıcı teşhisi kondu ve Risperdal başlandı..?

Risperdal ben de kullandım, rexpainle başlamıştım sonra çok kısa süre Risperdal kullandım, rexapin kilo artışı yapmıştı. Risperdal kısacık zamanda jinekomasti yaptı bende, çünkü prolaktini yükseltti. Bilmiyorum bünyeden bünyeye farklılık gösteriyor ilaçlar bende böyle oldu diye sende de olacak değil. Ama yan etkileri çok artarsa doktoruna söyleyip tedavi düzenlemesi isteyebilirsin, gerekli görürse yapacaktır.
 
@Hüseyin404, Uzun süredir risperdal kullanmıyorum ama jinekomasti çocukluktan beri var. 73 kiloya düştüğümde de vardı, şimdi 110 kiloyum. Kalsiyum yüksekliğine bağlı prolaktin bende de yüksek çıkıyor. Ablasyon oldum boğazımdan sanırım bir daha yapacaklar sene bitmeden.
 
@osmangazi, valla bende bir ara oldu geçti ama jinekomasti ameliyatı yaptırdım çünkü çok hoşlanmıyordum o görüntüden, şu an öyle bir sorunum yok çok şükür. Sana da çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum
 
Üst Alt