16.06.2026 da heyete girdim ve durum bildirir raporum çıkmış.
2024 Eylül ayında aldığım farklı bir hastanenin raporunu olduğu gibi yazmışlar.
konjenital el ayak deformitesi olan ve mükerrer ameliyat olan hastanın sol elde 1. parmakta kısalık ve deformite
diğer parmaklarda pip seviyesinden konjenital agnezisi mevcut her iki ayakta ileri derece pes planus ve deformite
mevcut, dorsifleksiuyonu kısıtlı. parmaklarda deformite ve agnezileri mevcut. tablo 2.7,3.25,3.23,3.30 %58
KESİN KARARIN BÖLGE SAĞLIK KURULUNCA VERİLMESİNE DAİR SAĞLIK KURULU KARARIDIR.
Bu şekilde rapor SGK ya iletilmiş.