Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Bediüzzamandan güzel anlamlı sözler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kardeşim hüseyin allah insanı şaşırtmasın sonra valeranın durumuna düşürü ilk önce fetulah hoca efendiye dedi papanın elini öptü yalan cıktı sonra dedi nurculuk ayrı bi dindir peygamberide fetullah gülen hoca efendi nerde ve ne zaman ben peygamberim demiş buda iftira ve yalan kimin maşalığını yapıyorsa bu valera yalnış tarafta olduğunu farkında değil şimdide nakşibendi tarikatına kadar dil uzattı onları bile farklı dinde demeye başladı hadisleri ayetleri insanları hepsni birbirne kattı karıştırdı kimin maşalğını yapıyorsa bence artık yapmasın muabrek insanlara kimsenin hatti değil dinini sorgulamak

Evladının acısıyla yanan bir anne kalkıp uzatırsa dergâhına titreyen ellerini bu tövbemi sunuyorum o ellerle birlikte
Gecenin bir vaktinde herkes istediğiyle, sevdiğiyle hemhalken; yetim kalmış bir yürek sessiz sessiz ağlarken bakarsa bir an olsun yıldızsız gökyüzüne ve melekleri inleten bir edayla seslenip derse derinden ve LEBBEYK nidaları gelirse göklerinden, o öksüz haykırışa katıyorum tövbemi
Günahları yüzünden mahkûm olur ya insan, kimse görmesin diye görüp gülmesin diye kirlenen ellerini
kapatır ya yüzüne ve günlerce acıyla inim inim inler ya; vicdanından yükselen alev gibi bin sesle uykusuz gecelerin ışıdığı zamanda karanlığın gündüze yakın olduğu anda secdelere kapanıp YA RABBİM ben pişmanım, ben pişmanım EY RAHMAN diyerek geçer ya kendisinden o pişman baygınlığa sunuyorum tövbemi
Rahmeti yok etmek için yola çıkan ÖMER’e, kız kardeşine karşı bazen şefkatli abi, bazen güvenli baba. HATTAB OĞLU ÖMER’in eline bulaştığı kardeşinin kanıyla, sonra aynı ÖMER’in Peygamber nazarını gözleriyle içerken günahlara döktüğü inci taneleriyle süslüyorum tövbemi
Kendisinden başka ilah olmayan SÜPHAN, zalimlerden oldum ki merhamete muhtacım, huzuruna alsan da beni böyle perişan, benim hakkımda olan hükmün başımda tacım
Simsiyah ve pis köle diye hakaretler var Habeşlinin gözlerinde; güneş batmayı hiç bu kadar istememiştir, çöl serinliğe böylesine hasret duymamış ve bir taş pamuk kadar hafif olmayı bu denli istememiştir. Çünkü bir BİLAL vardır ortada ve kucağında bir kaya. İnkâr tekliflerine ızdırap yüklü o dil taptaze bir ruhla cevabı dillendirir: BİR BİR. Kumların üstündeki O simsiyah bedenden dökülen terlerle yıkıyorum tövbemi
Savaştan dönen nazlı NEBİ! Üstü başı toz toprak içinde. Onu bu halde merhamet timsali kızı FATIMATÜZZEHRA görünce gözyaşlarına engel olamaz. Bir yandan babacığının yüzünü gözünü siler, bir yandan da anne gibi konuşur: “Seni yaradana kurban olayım. Sana böyle ne yaptılar.” Ey FATIMA yakışmasa da bu varlık o ismi anmaya, seni her anışta anne dedim, FATIMA annem dedim. Bir menekşem var şimdi ismini HÜSEYİN koydum. Ona her su verişte içimin KERBELASI serinler. Sonra sen sanki tebessüm edersin ötelerden. Senin o güzel ismine katıyorum tövbemi.
Ahhhhhhh TAİF! Dünya kendi haline bırakılsa dönmezdi. İyice yaklaşarak kavururdu dünyayı güneş kendi haline bırakılsaydı eğer. Toprak parça parça bölünür TAİF denen noktada dağlar dümdüz olurdu, O evet deseydi eğer. Binbir umutla gelen göklerin sevgilisi, yerlerin efendisi sızıyı yudumladı ve gök ehli ağladı. Ona atılan her taş sonsuza dek mahsun kalacak. O bir evet deseydi sineler çatlayacak, TAİF yok olacaktı ama kanlar içinde ellerini kaldırıp “ALLAHım” dedi RESUL. Bir anda her şey sustu İSRAFİL doğruldu, MİKAİL doğruldu, AZRAİLde pür dikkat ve hüzün CEBRAİL’de. Melekler ihtizazda, işaret bekliyor arş, kainatta tek ses yok. Çünkü arşa doğru uzanan bu eller MUHAMMEDe (sas) aitti ve biliyor ki alem O ne istese olur, sema biliyor ki reddedilmez isteği “ALLAHım” dediyse HABİB, hele acı içinde gözlerinde yaş baktıysa maveraya kanı donar dünyanın, ukbanın donar kanı. Açıldı son NEBİnin nurdan nur dudakları ve seslendi yarine “ALLAHım acziyetimi sana şikayet ediyorum sana şikayet ediyorum acziyetimi” kainatı titreten bu şefkat seslenişiyle sunuyorum tövbemi.
Kendisinden başka ilah olmayan SÜPHAN, zalimlerden oldum ki merhamete muhtacım, huzuruna alsan da beni böyle perişan, benim hakkımda olan hükmün başımda tacım
ALLAHım günahkar bir sesleniştir bu günahların yükselemeyeceği yüce katına. Şanın ne yücedir SENin ki MÜLK elindedir ve SEN her şeye KADİRsin. KUDRETtin her şeye galiptir ve SEN çok bağışlayansın. Yedi göğü birbiriyle ahenk içinde yaratan SENsin, dünya semasını kandillerle süsleyensin. SENin ilmin en gizli işlerin bütün inceliğine nüfuz eder. SEN her şeyden hakkıyla haberdarsın, haberdarsın benden. Dünümden, bugünümden ve yarınımdan. Bir ömrü işte böyle yele verdim savurdum, şimdi pişman perişan gelip duaya durdum. Geçmişi ve geleceği yüreğime aldım da kendimi avuttum, nefsimi unuttum. Kalbimin cennetinde nefsime uyan ADEM o yüce dergahına gözlerimden seslenir ve NUH toplar kalbimde ne kadar duygu varsa nefsimin tufanından korumaya çalışır İBRAHİM’in ateşe atıldığı mancınık yüreğimdedir benim, EYYUP bana sabreder
Kendisinden başka ilah olmayan SÜPHAN, zalimlerden oldum ki merhamete muhtacım, huzuruna alsan da beni böyle perişan, benim hakkımda olan hükmün başımda tacım
(D. Ali ERZİNCANLI)
 
valla kim allhın ayetine ters fetvalar verirse banagöre oda din sahibidir önce ruhul furkandaki konuyu bi inceleyin sonra konuşalim
İslam dinine göre, Müslümanlar "Evliya olanlar" ve "Evliya olmayanlar" diye ikiye ayrılmazlar. Allah iman eden herkesin velisidir
Bakara Sûresi :
257 - Allah iman edenlerin dostudur. Onları karanlıklardan aydınlığa çıkarır. Kafirlerin velileri ise tâğuttur. (O da) onları aydınlıktan karanlıklara (sürükleyip) çıkarır. Onlar cehennemliklerdir. Orada ebedî kalırlar.
o seyitmiş öbürü gaziymiş öbürü şerfimiş islam dinine göre hiç bir anlamı yok inanları kurtracan amelleri ve allhaın merhameti ve rahmeti yukarda stdığın isimler şuan cennetemidirler benim bildiğim birtek peygamberler ismet sıfatına sahiptir dersenki onlrda cenete ozamn onlarda din sahibi olmuş olurlar ama senden ricam nakşibendi dinin istanbul temsilcisi mağmut ağanın ruhul furkan sayfa 256 bi incele ondan sonra görüşlerini yaz oldumu

ibo ben maşalık yapmama maşa olan sizlersinz hüstin istediğn hocaya sor kelime tevhid senin dediğin gibimidir narcılık dininde senin dediğin gibi olablilr ya size defalarca anlattım ama anlayış izan olmadığı için ne çare
 
ya ben yukarlardada yadım ben fetonun papasının elini öptü biiyordum ama o opmemmiş olsun onun gözetiminde aladdin denen2 numaralı adamı elini öptü ya sane ona bak ibo bek yine hakarete başladın maşa falan diye ben sizler gibi birilerinin kurduğu dinlere iman edip onların maşalığını yapmam onu yapanlar siz narcılar nakşibendi dinin inanalarıdır hadis konusunuda yukarda anlattım açıklamasını yaptım niye hala aynı yere takılıyorsun hüseyin efendi biz çocukluğumuzdan beri biliriz hatta diyanet işleri fetva kuruluna sorduk kelimei tevhid lailahe illah muhammedun reulullah diye fetva verdiler asıl maşa olan sizsiniz size çok basit sorular soruyorum konuları çarptıyorsunuz hüseyin gülerce kimden talimat aldı canin avukatlarıyla görüştü narcılık dinine göre baş örtüsü teferruatmıdır ki feto bizzat teferruat dedi pkk ve narcıların ortak anlayışı ne kürt saidin kendi ktabında yazdğı mümezzilu hitabını allahın peybaerine olan hitabını bu el kürdidir diye yorumlamasını rısaller adlı saçmalıkarın allah tarafından yazdırılıyor demesini detonun yukarda zaman gaztesinin haberiyle dinler arası diaylogda bartelemosun fetoyla birbirimizi çok seviyoruz demesi nakibendi dinin istanbul temsilcsinin kuran tefsirinde verdiği saçma yorum siz bunlara inanarak asıl maşalığı siz yapıyorsunuz biz değil

Saidi Nursi kimdir ?? - YouTube

Fethullah'cılar iftira küfür ediyorlar (-4) - YouTube

Fetullah gülen daha haca bile gitmemis! - YouTube

Fetullah gülen daha haca bile gitmemis! - YouTube

Gülen'e esti gürledi! - YouTube

yukardada yazdım 1-7 temmuz 1995 tarihli aksiyon dergisinin kapağına bi bak kimin resmi var önce araştır sonra yaz Aynı Aksiyon dergisinin 13-19 Nisan 1996 tarihli 71. sayısında kapak başlığı “Diyaloğa Doğru”. Konu Fethullah Gülen’le Patrik’in görüşmesi. Orada ise şöyle yazıyorlar:
“... Fethullah Gülen ile Fener Rum Patriği Bartholomeos görüşmesinin Türkiye’nin menfaatleri için oldukça yararlı bir görüşme olarak nitelendirdiler. Görüşmenin son derece yapıcı geçtiğini belirten diplomatik kaynaklar, bu tip yakınlaşmaların Türkiye’nin dünyadaki prestijini de artıracağını savundular. Aynı kaynaklar Bartholomeos’un dünya çapında ve Hıristiyan dünyasında oldukça tanınan ve sevilen bir dini lider olduğu hatırlatılarak, Rum Patriği’nin kendisi ile azılı Türk düşmanı Yakovas arasına ciddi bir mesafe koyduğunu ve hatta Yunanistan hükümeti ile de ilişkilerinin iyi olmadığını iddia ettiler. 2004 İstanbul Olimpiyatları için çabalayan Türkiye’nin daha rasyonel davranıp Bartholomeos’un popülaritesinden faydalanarak Olimpiyatlar için daha tutarlı kulis yapabileceğini savundular...” 2 Ekim 1996 tarihli Zaman gazetesinin başlığı ise şöyle Medeniyetlerarası diyalog için ilk adım.
Konferansta alkışlarla karşılanan bir konuşma yapan Fener Rum Patriği Bartholomeos’un Fethullah Gülen hakkındaki sözleri bir takım acı olaylar yaşanmadan da uzlaşılabileceğinin somut bir göstergesi olarak kabul edildi...”
Vatikan İstanbul Temsilcisi Georges Morovitch, Katolik Cemaati Ruhani Lideri Kati Pelatre, Türkiye Protestan Prespiteryan Cemaati Sözcüsü İsa Karataş ve Yunanistan Başkonsolosu Fotis Ksidas’ın da katıldığı konferans çok renkli bir mozayik meydana getirirken konuşmacıların hoşgörü yüklü sözleri büyük takdir topladı. Üzeyir Garih’in “Şu anda burada insanların birbirlerini sevmeleri ve birbirleriyle ilişki kurmaları için adeta eğitim yapılıyor.”, Patrik Bartholomeos’un “Fethullah Gülen Hoca’mızla birbirimizi çok seviyoruz. O hepimiz için barışın, hoşgörünün ve insanlık için muteber olan değerlerin bir timsalidir.” ve Fethullah Gülen Hocaefendi’nin “Birbirimizi kendi içimizde kabul edemedik o yüzden de kendi cennetimizi kaybettik.” sözleri buluşma noktasını işaret ediyordu.”
“Eğer onlar Allah’a, Peygamber’e ve ona indirilen Kur’an’a inanmış olsalardı, onları dost edinmezlerdi. Fakat onların çoğu yoldan çıkmışlardır.” (Mâide: 81)


Konu: GÜNAHTAN TEVBENİN ŞARTLARI (Soruya Cevap) burdada nakşibendi dinin istanbul temsilcisin bakara suresi 179. ayeti tevsir etmiş bi okuyun kim kimin maşası bi görelim

ben bunları niye tekrar ediyorum siz beni yok ayet bilmemekle hadile karıştırmak la suçluyorsuuz size defalarca anllatığm halde aynı teranne önce siz ey narcılar diyakoğu açıklayın pkklılarla görüşme ihtiyacını niye hissttiniz baş örtüsü arcılık dinie göre teferruatmıdır papasının elini feto değilde 2. adamı oalna aladdin öpmüş niye izin vermiş feto şurdaki bütün müslimanlara soralım biir müsliman bırak papayı bi kilisenin papazının pis elini öpermi bunları alladin ve feto bilmiyormu sonra yukardada yazdın okullarınızda resmi dil türkçeymiş yalan sadece geri kalmış ülkekelerde açılan okullarda dil türçe ama amerika ve avrupadaki birçok okulda resmi dil ingilizce niye türkçe olimpiyatlaraına amerika veya avrupadaki okullarınızdan öğrenciler gelmiyorda malezyadan asya ülkelerinden geliyor sonra şu konuyuda bide siz din işleri fetva kuruluna sorup öğrenin kelime tevhidin aslı nedir amerkda avrupada sadece lailahaillah diyecen trye gelince muhammedun resululah kısmını eklicen bunları ben söylemiyorum cürmünüzü göreyim nihat gnçe dava açsanıza adam bide sizin hakkınızda çok güzel fıkra anlatıyor burdan ahkam kesmek kolya maşalarında kim olduğu belli
 
walera

bozacının şahidi şıracı..hala anlamadın galiba..din benim lisans alanım kelimeyi tevhidi ve şehadeti karıştırman çok normal.. çünkü ayetle hadisi karıştıran birisi kime ne anlatıp inandırıcı olacak..:) biz onu ilköğretimdeki öğrencilere anlatıyoruz..hangi ilkökula gidiyorsunuz bilmiyorum din kültürü kocasına söyleyeyim de konuyu iyi anlatsın..
 
doğru hüseyiin sen bozacı ibo şıracı ey narcı hüseyin bırak ilk okulu diyanete sor bakalım kelimei tevhidin aslını seni hangi din hocası okutmuşsa ya o hocanın bilgileri siz gibi narcılık dininden yada sizin analayışınız kıt

yazık senin okuttuğun öğrencilere onlarında beynine narcılık dini tasavvuf ve tarikat dinlerini aşılıyorsundur sen kesin yazık ben mb olsam hiç bir narcı ve tarikat ve tasavvuf dincisini okullarda çalıştırmam çünkü o taze beyinleri siz diyalog adı altında parçalarsınız
 
yakışmadı vilanjik

iyice araştırmadan yazmayın waleranın durumuna düşersiniz.

bir kere kelime -i tevhid sadece LA İLAHE İLLALAH '' tır. şehadet kelimesi ise LA İLAHE İLLALAH MUHAMMEDUN RASULULLAH tır. walera ayetle hadisi birbirinden ayıramıyor siz de kelime i tevhid ile kelime i şehadeti..:eek: kelime i tevhit in türkçe karşılığı sadece birliği ,tekliği temsil eder. la ilahe illala..Allah'tan başka ilah yoktur. ama biri eğer isalma girecekse imanın şartlarından biri olam peygamberlere imanı katmak zorundadır ki biz buna kelimei şehadetr diyoruz. o da'' EŞHEDU ENLA İLAHE İLLALA VE EŞHEDU ENNE MUHAMMEDEN RASULULLAH'' demektir.

Hüseyin sen nerden araştırdın kelime-i tevhidin anlamını bilmiyorum.Ben Diyanet İşleri Başkanlığının sayfasından baktım.Aynen şu şekilde tanımlanıyor.
"Allah'tan başka ilâh yoktur, Muhammed O'nun elçisidir" anlamındaki "Lailâhe illâllah, Muhammedürresûlullah" ifadesidir.

Linkide burda Diyanet İşleri Başkanlığı | Kelime-i Tevhit Ne Demektir?
 
ya bunlar sadece tr de lailahe illah muhammden resulullha derler amaerikada buşh babaları diyalogda fetoculara sen muhammed deme bizde isa musa demiyelim diye emir verdi hoş gerçi baksana burdada narcı hüseyin kelimei tevhidi sadece lailaheillah diyor amerikaya gitmeden narcılık dininde demekki kelime tevhid hüseyinin söylediği gibi gerçi narcılık dininde birçok şey islam dinine zıt allah yahudi hırıstiyanlardan dost tutmayın der feto papası için dostum der allah ahzap suresinde baş örtüyü emreder narcılık dininde başörtüsü teferruat olur allah kuran okuyun der biz bu kuarnı apaçık bir dille indirdik herkes okusun öğrensin diye ayet gönderir narcılık dininde kuarn temel değil uydurulmuş risaleler okunur allah ırkçılığı kavmiyetçiliği kuranda haram eder kürt said dini kullanarak 2.ahamitten kürdstan olmak üzere toprak ister ve tımarhaneye yollanır diyorum ya kurana ters olan herşey bir dindir narcılıkda narcıların uydurduğu birdin nakşibendilik nakşibendilerin uydurduğu bir din allah aşkına soraraım hiç bir yerde hz peygabamberden rabıta yapacaksınız şeyhinizi düşüneceksiniz günde 150bin tesbihat yapacaksınız diye bi hadis okudunuzmu ama tarikat ve tasavvuf dinleri bunları emreder bir nüslimanda sorgulamaz niye ben şeyhi düşüneyim hz peygamber duruken diye ama inanç vahdeti vucut denen şirk hadisesi varya bi alah rızası için ruhul furkana sayfa 256 ya bakın benim dediklerim varmı yokmu yoksa konuşun varsa kısasa ayetine öyle saçma biyorum getiren tabiki din kurmuş olur adıda nakşibendi dini
 
kelimeyi tevid sadece müslümanlar için inmemiş yani hz musa varken ALLAH BİR DEĞİLMYDİ YADA HZ İSA ZAMANINDA ALLAH BİR DEĞİLMİYDİ OZAMAN KELİMEYİ TEVHİD YOKMUYDU BİLENDE YAZIYOR BİLMEYEN NE KADAR ZOR CAHİL İNSANA LAF ANLATMAK YANİ HZ İSA "Lailâhe illâllah İSA NEBİLULLAH YADA RASULLUHLAH YANİ AYNI HZ MUSA İÇİNDE AYNI SON DİN İSLAMİYET OLDUĞU İÇİN "Lailâhe illâllah, Muhammedürresûlullah İSLAMİYETTE BÖYLE DERİZ YANİ HER PEYGAMBER ALLAH ELCİSİ OLDUĞUNA GRE TEK ALLAH KULU ELÇİSİ PEYGAMBER EFENDİMİZ DEĞİL YANİ HZ İSADA HZ MUSADA ALLAH ELCİSİ OLDUĞUNA GÖRE KELİMEYİ TEVHİD ONLAR İÇİNDE GECERLİ KELİMEYİ TEVHİD SADECE MÜSLÜMANLARA ÖZEL DEĞİL ACIK VE NET AMA GELDE ANLAT ZIR CAHİL İNSANLARA
 
narcı ibo biz kelimei tevhidi islam açısından inceleyelim bırak yahudi ve hırıstiyanlara şirin gözükme çabalarını dinin gereği, islam dininde kelimei tevhid nasıldır lailahe illah mı yoksa lailahe illah muhammedunresululahmı ona cevap ver

zır cahilde siiz narcılarsınız onları bizde biliyoruz hz isayada indiğini hz musayada indiğini ve hatta tüm peygamberlere indiğini islam açısından kelime tevhid nasıldır yukarda narcı hüseyin ilkokulada öğrenmiş lailahe illahmış acaba narcılık dinine göre müslimanlar açısından sizin gözünüzden sadece lailahe illahmı yoksa lailahe illah muhammedun resulullahmı narcı hüseyinin lisansı din üzerineymiş ya
 
vilanjik

diyanetin bir çok yanlışı var. mesela kadir gecesi. hadise göre ramazanın son 10 gününde aranmalıdır oysa diyanet takviminde sabittir. yine ramazanın başlangıcı ay takvimine göre yapılacağından günü tam sabit değilken miladi takvime uyulduğundan o gün de sabittir..:) diyanet laik olan devletin resmi din görevlisidir. diyanet kuran-ı kerimde geçen maide suresi 44-45-47 ayetlerini nasıl tefsir eder..:) ilahi olmayan kanunların düzenlerin sistemlerin küfür olduğunu nasıl halka anlatır..velhasıl eğri çok hangisini düzeltmek gerekir

gelelim kelime -i tevhid' e..""la ilahe ""hiçbir ilah yoktur manasını taşır.ilahın kelime manası tapılacak,rızık veren herşeyibilen,yaratan,doğmayıp doğurmayan yücelerin yücesi anlamını taşır

""illalah "" sadece Allah vardır manasını taşır. içindeki arapça "" illa"" edatı istisnai edatlardandır bu edat kendisinden sora gelenİ müstesna kılar yani öncekilerin dışında bırakır.

yani ""hiç bir ilah yoktur,ancak Allah vardır"" manası ortaya çıkar. isalamiyet tevhit dinidir. insanlıktan bu yana 124.000 peygamber gelmiştir. tüm peygamberler kelime i tevhidi söylemiş, şehadet getirirken devrin peygamberini yanına telaffuz etmişlerir.

nitekim peygamberimizin dedesi abdulmuttalip hazreti ibrahimin dini olan hanif dinine tabidirler ve sadece lailahe illalah dedikleri için müşrik olmadıklarından,kafir olmadıklarından cennete girebileceklerdir.

iş günümüzdeki yahudi ve hiristiyanlara gelince durum farklıdır hiristiyanlar ve yahudiler de la ilahe illalah demememektedirler. onlada şirk koşarlar yani onlarda tevhid yok, üçleme vardır. baba,oğul kutsal ruh.. yani hiristiyanalar Allah ı tek ve doğmamaış doğrulmamış kabul etmiyorlar onun için adları şirk koşan anlamında müşriktir. yahudiler de üzeyr peygamber Allah ın oğludur diye şirk koştuklarından tevhid den uzaktırlar.

kelime i tevide inanan bir kişiye kelimei şehadet t tamamalayıcıdır.ad ve soyad gibi..kelime i tevhidi tüm peygamberler ümmetlerine söylemişlerdir. kelime i şehadet de her peygamber kendi ümmetine..yalnız peygamberimiz son peygamber olduğundan bundan sonra kıyamete kadar şehadet kelimesi muhammedün rasulullah olarak kalacaktır.
 
kelimeyi tevhid her dinde ALLAH BRİLİĞİNİ ANLATIR İSMALİYETTE ELBETTE MUHAMMEDEN RUSULLAH DİYECEZ MÜSLÜMAN OLDUĞUMUZ İÇİN AMA KELİMEYİ TEVHİS HZ ADEMDEN BU YANA GELEN ALLAH BRİDİLİĞİNİ ANLATAN KELİME ÇÜNKİ ESİDEN İNSANLAR COK TANRILI YAŞARLARDI ÖZELİKLE TANRI YAZIYORUM ALLAH BİRDİR HER ZAMAN BİRDİR TANRI YAZDIM ÇÜNKİ TANRI KELİMESİ İSLAMİYETTE YOKTUR İŞTE İNSANLAR PUTLARA GÜNEŞE ATEŞE HATTA İNEĞE BİLE TAPANLAR VAR KELİMEYİ TEVHİD BÜTÜN DİNLERDE ALLAH TEK OLDUĞUNU ANLATAN BİR KELİMEDİR DAHA NALAŞILIR NASIL YAZAYIM BİLEMEDİM İŞLLAH ANLAYAN ANLAMIŞTIR İSMALİTE KELİMEYİ TEVHİD EĞER MUHAMMEDEN RUSULLAH DENEMZSE EKSİK DENMİŞ OLUR ÇÜNKİ BİZİM DİNİZDE PEYGAMBERİMİZ MUHAMMED ÜMMETİYİZ BENCE BU KONU ANLAŞILDI COKTA KURCALAYIPTA BAŞKA OKYAN ARKADAŞL<RINDA AKLINI BILANDIRMAYALIM Bİ KELİME YAZACAM BAŞKA BAŞLIKTA ACARSA ARKADAŞLAR ORAYADA YAZABİLİRİM KİMKİ YILBAŞINDA HIRISTIYANLAR GİBİ KUTLAMALAR YAPARSA YADA ONLARA BENZEMEYE CALIŞRISA HER HENGİ Bİ ŞEKLİKDE ŞAPKA OLUR AĞAÇ ALIP SÜSLER KAFİR OLUR KİM BAŞKA Bİ DİNİN YAPTIĞI ŞEYİ ÜZENİP ONU YAPARSA ODA ONLARDAN OLUR YILBAŞINDAN ÖNCE MÜSLÜMANLARIN KUTLU DOĞUM HAFTASINA ÖNCELİK VERMESİ GEREKİR BENCE BAŞKA Bİ BAŞLIK ACILSA İYİ OLUR BU KONUDA HÜSEYİN KARDEŞİM AÇSIN BENDE BİR KAÇ KELİME ORAYADA YAZARIM
 
Burda önemli olan niyettir insan her gün hindi yiyebilir ama yılınbaşında hrıstiyan gibi nieyti oysa olmaz bu iş neol bab denieln şahıs bildiğniz gibi kilise papazıdır adı nikolas hırstiyanların bayramdır hz isanın doğum günü kutluyorlar ve onların tam 31 aralık olduğunu kesin değildir 26 dan 31 kadar sürer biz müslüman olduğumuz halde kutlu doğum haftası peygamber efendimiz 22 nisanda pazartesi günü doğması bildiğimiz halde en ufak bi etkinlik yapmıyoruz halbuki alemlerin efendisi ve bütün evrenin onun hatrına kurulmuş bir peygambere sahibiz hz musaya allah peygaberimizin vasıflarını anlatınca bende onun ümetinden olmak istiyorum dediğini acık ve net hadisler vardır ne şanslı bir ümmetir müslümanlar denmiştir neden acaba bizdede böyel geniş bi kutlama yapılmaz bizim peygamberimin hiç bir peygamberden eksiği yok fazlası var ilahiler kuranlar hedileşmler hatta 2 gün tatil olması gerek zaten 23 nisan tatil 22 nisanda olması gerek alaemlerin efendisi doğduğu gün tatil olmayacakta hangi gün olacak
 
diyanet kuran-ı kerimde geçen maide suresi 44-45-47 ayetlerini nasıl tefsir eder..:) ilahi olmayan kanunların düzenlerin sistemlerin küfür olduğunu nasıl halka anlatır..velhasıl eğri çok hangisini düzeltmek gerekir

.

Hüseyin kardeş,

Bak ne güzel söylemişsin. Fethullah Gülen seçimlerle ilgili ne fetva verdi biliyormusun?
Oy vermemek caiz değildir dedi.
Küfür e oy vermek zorundamıyım ben arkadaş?:confused:
-Katile 4 sene ceza veren yönetimlere onay vermek zorundamıyım?
-Kendilerine 8000 tl maaşı bir gecede onaylayan sahtekarlara oy vermek zorundamıyım.
-55 milyar deprem için doplanan verginin hiç bir depremzedeye harcanmayıp duble yol yapılmasına oy vermek zorundamıyım?
-Daha bir sürü rezillik sayarım.

Bu küfür düzeni ve onaycıları imanını nasıl kurtarır orasını bilmem.
Kendisi bu fetvası ile bir sürü kul hakkına girmiştir. Allame olsa bu günahın altından kalkılmaz.

Meclis sabah akşam kendi heva ve heveslerine kanun yapıp duruyorlar.

Kendi kanunu Allah ın kanunundan önce kılan nasıl müslüman olur? Kalır? Camiye gitmek bu gerçeği değiştirirmi?
Benim tazminat alıcağım var.( 100 deve) Allah ın kanuna göre!!! diyet alıcağım var. Cana can, dişe diş. Bacağa bacak ''Kısas da hayat vardır''

Saidi Nursi(kürdi) hakkında bir şey diyemiycem. kendisi için Allah dostu olduğunu söyleyen alimler vardır.
Bir kişinin öğrencisi hata etti diye büyüğüne dil uzatılmaz...

bu arada hiristiyanların noel bayramı (24-25-26 aralık) ile yılbaşı kutlamalarını, ne kadarda çam ağacı ile noel bayramını andırsada, ayırt etmekte fayda var

Ben hiç çamla kutlama yapan musevi görmedim?
Ben hiç hafta tatilini pazar yapan musevi görmedim.
Ama çam ağacı evine koyan yakınlarım da dahil bir sürü şuursuz müslümanız malesef.
Anlatıyorsun anlamıyorlar...

Müşriklere Benzeme;

İslâm her bakımdan diğer dinlerden farklı ve kendine has özellikleri olan bir din olduğu için; bağlılarının şahsiyet sahibi kimseler olarak yaşamalarını ister ve onların başka din mensuplarını taklid etmelerini, onların uydusu olmalarını yasaklar. Nitekim Hz. Peygamber (s.a.s): "Her kim bir topluma benzemeye çalışırsa, o benzemeye çalıştığı toplumdandır" (Ebu Davud, Feyzu'l-Kadir, Hadis No: 8593) buyurur. Hadis yorumcusu Abdurrauf Münavi bu hadisi şöyle açıklar: "Kişi, içiyle dışıyla onları tasvib eder, onların gelenek ve göreneklerini benimser, onlara ait işlerle tanınır, onları yapar, kılık kıyafet ve benzeri işlerde onlarla bütünleşir, onlarla iç içe yaşarsa; onlardan sayılır. Onların düzenlerinin üstünlüklerini kabullenmek onlara benzemektir. Kişi beğendiği, takdir ettiği kimseyi taklid eder, ona uyar, uymaya çalışır."

İslâm dini ise Yahudilik, Hristiyanlık dahil İslâm dışı bütün düzenlere benzemeyi reddeder. Hattâ Hz. Peygamber açık bir şer ve zarar görülmeyen hususlarda bile onlara benzememeği emir buyurmuşlardır: "Müşriklere (her hal ve hareketinizde) muhalefet ediniz (ve benzemeyiniz). Sakallarınızı bırakınız, bıyıklarınızı kesiniz " (Tecrid-i Sarih Tercemesi, XII, s. 110-111).
 
[FONT=Comic Sans MS]25. Lem'a

[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]ONUNCU DEVÂ[/FONT][FONT=Comic Sans MS]
[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]Ey lüzumsuz merak eden hasta! Sen hastalığın ağırlığından merak ediyorsun. O merakın senin hastalığını ağırlaştırır. Hastalığın hafifleşmesini istersen, merak etmemeye çalış. Yani, hastalığın faydalarını, sevabını ve çabuk geçeceğini düşün, merakı kaldır, hastalığın kökünü kes.
[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]Evet, merak hastalığı ikileştirir. Maddî hastalığın altında, merak ile mânevî bir hastalığı kalbine verir; maddî hastalık ona dayanır, devam eder. Eğer teslimiyetle, rıza ile, hastalığın hikmetini düşünmekle o merak gitse, o maddî hastalığın mühim bir kökü kesilir, hafifleşir, kısmen gider. Hususan evhamla bir dirhem maddî hastalık, bazan merak vasıtasıyla on dirhem kadar büyür. Merak kesilmesiyle, o hastalığın onda dokuzu gider.
[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]Merak, hastalığı ziyade ettiği gibi, hikmet-i İlâhiyeyi itham ve rahmet-i İlâhiyeyi tenkit ve Hâlık-ı Rahîminden şekvâ hükmünde olduğu için, aksi maksadıyla tokat yer, hastalığını ziyadeleştirir. Evet, nasıl ki şükür nimeti ziyadeleştirir; öyle de, şekvâ, hastalığı, musibeti tezyid eder(artırır).
[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]Hem merakın kendisi de bir hastalıktır. Onun ilâcı, hastalığın hikmetini bilmektir. Madem hikmetini, faydasını bildin; o merhemi meraka sür, kurtul. Ah yerine oh de; "Vâ esefâ" yerine "Elhamdü lillâhi alâ külli hal"-her halimiz için Allah'a hamd olsun- söyle.


Bediüzzaman Said Nursi
[/FONT]
 
aha gelmiş narcı dininden biri daha bilmem kaçıncı semadan narcılık dinin kutsal kitabından pasajlar yazmış biz konuyu bitirelim dedikçe narcılar konuyu uzatmaya uğraşıyor bırak bu narcılık dinin kutsal pasajlarını dostempati gel müsliiman ol bakıyorum her yere pasajlarınızı yazıyorsun ama kurandan hiç ayet yok sonrada bu narcılık dinidir deyince insanların zoruna gidiyor bak bu adamın yazdığı her yerde uydurulmuş kutsal kitaplarının pasajları var döstempati bırak narcılık dinini, kelimi tevhidi ve kelimei şehadeti aslına uygın olrak söylede islam dairesine gel seni ahirette kütr sait kurtaramaz
 
[FONT=Helvetica]Kendini başıboş zannetme. Zira şu misafirhane-i dünyada nazar-ı hikmetle baksan; hiçbir şeyi gayesiz, nizamsız göremezsin. Nasıl sen nizamsız, gayesiz olabilirsin.[/FONT]
[FONT=Helvetica]İnsan ebed için yaratılmıştır. Onun hakiki lezzetleri, ancak marifetullah, muhabbetullah, ilim gibi umur-u edebiyedir.[/FONT]
[FONT=Helvetica]Dünya hayatı[/FONT]
[FONT=Helvetica]Hayatın lezzetini, zevkini isterseniz hayatınızı imanla hayatlandırınız ve feraizle ziynetlendiriniz ve günahlardan çekinmekle muhafaza ediniz.[/FONT]
 
İkbal-i millet Dergisi
Ebnâ-i cinsime burada birkaç söz söylemezsem, bence bahs nâtamam kalır. Ey Asurîler ve Keyânîlerin cihangirlik zamanından pişdar, kahraman askerleri olan arslan Kürtler!... Beşyüz sene yattınız. Yeter artık. Uyanınız. Sabahtır. Yoksa sahrâ-i vahşette vahşet ve gaflet sizi vahşet sahrasında yağma edecektir. Hikmet-i ilâhî denilen makine-î alemin nizamı ve telgraf hattı gibi umum âleme mümted ve müteşa'ib kanun-i nûrân-î ilâhînin müessisi olan hikmet-i ilâhî ufk-i ezelden engüşt-i kaderi kaldırmış, size emrediyor ki, tefrika ile katre katre müteferrik su gibi zayi olan hamiyet ve kuvvetinizi fikr-i milliyetle tevhit ve mezcederek zerrâtın câzibe-i cüz'iyyeleri gibi gibi bir câzibe-i umum-î millî teşkili ile Kürt gibi bir kütle-i azîmi küre gibi tedvir ederek şems-i şevket-i islâmiyye Osmâniyyenîn mevkibinde bir kevgeb-i münevver gibi câzibesini ittiba ile muvazene ve âheng-i umumiyyeyi muhafaza ediniz.
Divan-i Harb-i Örfî, İkbal-i Millet
Günümüz Türkçesi :
İnsan için çalışmaktan başka yol yoktur" sözünün öteki ifadesi, şahsî teşebbüstür. Her kemâlin kurucu ve koruyucusu olan cesaret ve millî namus emrediyor ki, şimdiye kadar nasıl maddi şecaatte terakki ettinizse, şimdi de akıl ve medeniyet meydanında millî namusu çiğnetmeyiniz. Millî duyguların mâkesi olan, kıymetinizin ölçüsü olduğu halde ihmalinizle gayet çapraşık bununan diliniz, tûbâ ağacı gibi bir ağacın tecellisine müstatken, böyle kurumuş, perişan ve edebiyatsız kalmış olduğundan, diliniz sizden millî hamiyete şikâyette bulunuyor. İnsanda kaderin sikkesi sikkesi lisandır. Anadil tabiî olduğundan, kelimeler zihne kendiliğinden gelir. Zihin çatallaşmaz, O zihne giren bilgiler taş üzerinde oyulmuş gibi bâki kalır. Millî dille görünen herşey hoş gelir. Millî hamiyetin bir misalini size takdim ediyorum. O da Mutkili Halil Hayâlî Efendi'dir. Millî hamiyetin her şubesinde olduğu gibi, dil alanında da dilimizin esası olan elifbe, sarf (gramer) ve nahvini (sintaksını) vücuda getirmiştir. Hakikaten Kürdistan madeninde böyle bir hamiyet cevherine ratgeldiğinden, istikbalimizi onun gibi birçok cevherler ışıklandıracaktır
 
[FONT=Georgia]"Altı yüz seneden beri bayrak-ı tevhidi umum aleme karşı i'la eden ve istibdata şiddet-i itaat ve terk-i adat-ı milliye ile ihtiyarlanan bizim şanlı Türk pederlerimize kuvvet ve cesaretimizi peşkeş ve hediye edelim. Ona bedel onların akıl ve marifetinden istifade edeceğiz ve asaletimizi göstereceğiz."[/FONT]

[FONT=Georgia]"Elhasıl:İttifakta kuvvet var. İttihadda hayat var. Uhuvvette saadet var. İtaat-ı hükümette selamet var."[/FONT]

[FONT=Georgia]“İttifak, ittihad, uhuvvet, itaat" diyerek Kürt kardeşlerini, Türk kardeşleriyle, eskiden olduğu gibi, beraber olmaya çağıran bir zâta "kürtçü" diyenler türkçülüğün kralını yapıyorlar demekten başka bir şey aklımıza gelmiyor.[/FONT]
 
Günümüz Türkçesi :
İnsan için çalışmaktan başka yol yoktur" sözünün öteki ifadesi, şahsî teşebbüstür. Her kemâlin kurucu ve koruyucusu olan cesaret ve millî namus emrediyor ki, şimdiye kadar nasıl maddi şecaatte terakki ettinizse, şimdi de akıl ve medeniyet meydanında millî namusu çiğnetmeyiniz. Millî duyguların mâkesi olan, kıymetinizin ölçüsü olduğu halde ihmalinizle gayet çapraşık bununan diliniz, tûbâ ağacı gibi bir ağacın tecellisine müstatken, böyle kurumuş, perişan ve edebiyatsız kalmış olduğundan, diliniz sizden millî hamiyete şikâyette bulunuyor. İnsanda kaderin sikkesi sikkesi lisandır. Anadil tabiî olduğundan, kelimeler zihne kendiliğinden gelir. Zihin çatallaşmaz, O zihne giren bilgiler taş üzerinde oyulmuş gibi bâki kalır. Millî dille görünen herşey hoş gelir. Millî hamiyetin bir misalini size takdim ediyorum. O da Mutkili Halil Hayâlî Efendi'dir. Millî hamiyetin her şubesinde olduğu gibi, dil alanında da dilimizin esası olan elifbe, sarf (gramer) ve nahvini (sintaksını) vücuda getirmiştir. Hakikaten Kürdistan madeninde böyle bir hamiyet cevherine ratgeldiğinden, istikbalimizi onun gibi birçok cevherler ışıklandıracaktır bunu ben yazmadım kendisini kürdistanın alimi diye takdim eden o zate trde türkçülük kürtçülük akımlarını ilk çıkaran biri odur

şeyh said niye ayaklanma yaptı kürd said niye katılmadı çünkü biliyordu tr ordusu çok güçlü hepsini alt üst edeceğini bu yönüylede çok kurnaz biri kürd said tüm kürt aaykalanmalarında onun adı geçer ama bir şekilde kıvırtarak ben ayaklanmayı bastırıyordum diye yırtar bakalım daha nekadar kıvırtabilecekller
 
Nefsini suçlayan kusurunu görür. Kusurunu itiraf eden, bağışlanma diler.

Bağışlanma dileyen ALLAH'a sığınır.
ALLAH'a sığınan şeytanın şerrinden kurtulur. Kusurunu görmemek, o kusurdan daha büyük bir kusurdur. Ve kusurunu görse, o kusur kusurluktan çıkar. İtiraf etse affa müstehak olur.


ALLAH'a hakiki abd olan, başkalarına abd olamaz.
 
bak burda ne güzel söylemişsin narcı hüseyin ALLAH'a hakiki abd olan, başkalarına abd olamaz. biz sadece allahı, resulunu ,onun kitabını ve alimlerini biliriz ama alimlerine uluhiyet katmayız iyyakenabudu ve iyyakenestain deriz sizin gibi başka dinlerin kutsal kitap larının pasajlarını okuyup o dinin peygamberine ve halifesine kul olmayız
 
[FONT=Comic Sans MS]25. Lem'a

[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]ON İKİNCİ DEVÂ
[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]Ey hastalık sebebiyle ibadet ve evrâdından (belli zamanlarda yapılan zikir-virdler) mahrum kalan ve o mahrumiyetten teessüf (üzülen) eden hasta! Bil ki, hadisçe sabittir ki, "Müttakî bir mü'min, hastalık sebebiyle yapamadığı daimî virdinin sevabını, hastalık zamanında yine kazanır."Buharî, Cihad: 134; Müsned, 4:410, 418. Farzı mümkün olduğu kadar yerine getiren bir hasta, sabır ve tevekkül ile ve farzlarını yerine getirmekle, o ağır hastalık zamanında sair sünnetlerin yerini, hem hâlis bir surette, hastalık tutar.
[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]Hem hastalık, insandaki aczini, zaafını ihsas eder. O aczin lisanıyla ve zaafın diliyle, hâlen ve kàlen (davranış ve sözle) bir dua ettirir. Cenâb-ı Hak insana hadsiz bir acz ve nihayetsiz bir zaaf vermiş, tâ ki daimî bir surette dergâh-ı İlâhiyeye iltica edip (yönelip) niyaz etsin, dua etsin.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]
"De ki: Duanız olmasa, Rabbim katında ne ehemmiyetiniz var?" Furkan Sûresi, 25:77.

Yani, "Eğer duanız olmasa ne ehemmiyetiniz var?" Âyetin sırrıyla, insanın hikmet-i hilkati (yaratılış hikmeti) ve sebeb-i kıymeti olan
samimî dua ve niyazın bir sebebi hastalık olduğundan, bu nokta-i nazardan şekvâ değil, Allah'a şükretmek ve hastalığın açtığı dua musluğunu, âfiyeti kesb etmekle (kazanmakla) kapamamak gerektir.


Bediüzzaman Said Nursi
[/FONT]
 
gelmiş gine narcı dininden biri kutsal kitaplarından olan lamalar adlı kitaplarının kutsal metinlerini paylaşıyor herkes burdan görüyor özellikle bu döstöpati özellikle narcı dinine mensuptur herzaman nrcı dinin peygabberinin kitabının pasajlarını yazıyor bakın bir tane ayet varmı demekki bu narcılık bunların anladığı anlamda bir din narcılık dini allah sonunuzu ve sonumuzu hayretsin

Saidi Nursi kimdir ?? - YouTube işte narcılık dinin peygamberini ne güzel anlatıyor kendi kutsal kitabında kurana okadar muhalif şeyler varki adam ne güzel anlatmış

Hakikaten Kürdistan madeninde böyle bir hamiyet cevherine ratgeldiğinden, istikbalimizi onun gibi birçok cevherler ışıklandıracaktır kürtçülerin narcı dinin peygamberinin sözü zamanın hiç bişeyi saidi kürdi

bak bunu yeni buldum izleyinde peygamberiniz kim öğrenin Said Nursi Gercegi 1 - YouTube

Said Nursi Gerçeği - 2. Bölüm - YouTube

Said Nursi Gercegi 3 - YouTube

Said Nursi Gercegi 4 - YouTube

Said Nursi Gerçeği [TAMAMI TEK PARÇA] - YouTube

seyredinde öğrenin
 
0025wb.jpg
 
sen bırak bunlarıda said nursi gerçeğini izle delilleriyle kendi kitaplarında ayetlere nasıl mana verdiğini nasıl küfre düştüğünü gör yok imam ali onun risalelerinden bahsetmiş yok gavstan yardım istemiş yok allah tarafından yazdırılmış yok gaybı görmüş izlede peygamberinizi tanı ben dün gece oturdum 3 saat izledim ve biyere kayddettim sizin gibi narcılık dincileri o nu kaldırtabilir be kaydettim sonra tine anlattığı sapıklıkları anlatmak için

Said Nursi Gerçeği [TAMAMI TEK PARÇA] - YouTube

seyredine peygamberiniz kim görün
 
[FONT=Helvetica]Şeytanın mühim bir sinsi planı, insana kusurunu itiraf ettirmektir, ta ki bağışlanma ve Allah'a sığınma yolunu kapasın. Hem nefsi insaniyetinin enaniyetini tahrik edip, ta ki nefis kendini avukat gibi müdafaa etsin, adeta kusur ve günahlarından takdis etsin..[/FONT]
[FONT=Helvetica]Nefsini suçlayan kusurunu görür. Kusurunu itiraf eden, bağışlanma diler. Bağışlanma dileyen Allah'a sığınır. Allah'a sığınan şeytanın şerrinden kurtulur. Kusurunu görmemek, o kusurdan daha büyük bir kusurdur. Ve kusurunu görse, o kusur kusurluktan çıkar. İtiraf etse affa müstehak olur.[/FONT]
 
ya hüseyin bırak vaaz vermeyide saidi kürdiyi izlede ondan sonra konuş kendi kutsal kitabındaki saçmalıkları gör ölülerden yardım istemekmi istersin hz aliyle görüştüğünü idda ettiğinimi istersin önce izle orda hep kendi lahikalarından lamalarından kendi sözleri var bi izle onlara cevap ver

Said Nursi Gerçeği [TAMAMI TEK PARÇA] - YouTube
 
"Evet, ben Şark'ta doğdum. Fakat felillâhihamd Müslüman'ım. Her asırda kudsî milletimin üç yüz elli milyon efradı vardır.

Bu üç yüz elli milyon hakiki, ebedî kardeşleri, üç buçuk milyon Kürde değişmem.

Kürdçülük, Türkçülük, Arapçılık gibi menfi milliyet fikri hariçten içimize sokulmuş bir zehirdir, bir frengi illetidir. Dessas Avrupa zalimleri ve Asya münafıkları, bizleri birbirimize düşürüp parçalamak ve yutmak için bu menfi milliyet fikrini aşıladılar.

Çünkü onlar "Parçala ve yut" diye birbirimizin aleyhine türlü yalanlar ve iftiralar uydurarak bizi birbirimize düşürürler. Bir zaman dünyaya hükmeden imparatorluğumuzu bu şekilde kardeşi kardeşe vurdurmak suretiyle parçaladılar."
"Yine bir vakit, Mevlâna Rifat namında birisi, Kürdistan devleti kurmak fikri ile Kürd Teali Cemiyeti kurmuştu. Bu cemiyetin reisliğine Bediüzzaman'ı getirmek için yaptıklan teklife:
"- Yaptığınız, milleti parçalamaktır, millete ihanettir. Ben sizin cemiyetinize giremem" diye şiddetli bir surette reddetmiştir.
"Şark isyanını çıkaran Şeyh Said'e:
"- Bin seneden beri âlemi İslâm'ın bayraktarı olan bu milletin torunlarına kılıç çekilmez" diye isyandan vazgeçmesi için mektuplar yazmıştır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt