Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar herkese selamlar merhabalar acil şifalar. Sınava ortaöğretimden girdim 77.88 puan geldi. Meslek lisesi ahşap teknolojisi mezunuyum (eski bir mezun olarak adı Mobilya ve Dekorasyon ) uzun süredir eğitim hayatından uzak kaldığım için atama yerleştirme işleri nasıl oluyor acaba? Tercihler? her alanda çalışabiliyormuyuz mesela ?
Lütfen bilen birisi varsa bir çocuğa anlatır gibi anlatabilir mi rica etsem. Şimdiden herkese başarılar inşallah ataması gerçekleşir.
Ben ilk kez EKPSS sınavına girdim. Başvurunun son gününde fark ettim böyle bir sınav olduğunu, geç başvuru gününde başvurabildim. Çalışma fırsatım olmadı çünkü bir dükkanda aşçılık yaptım. O zaman ayrıldım işten son hafta çalışma imkanım oldu. Ortaöğretim 88.5 puan yapmışım. Sıralama 1335 ne gelebilir bana? Bu sınav hakkında pek bilgim yok
@Talh, bence olmaz. 2 olsunda. 2027 kasım gibi erken seçim olursa. 2027 ocak ile sınırlı kalmasa bari. 2027 de nasılsa 2028 de kadroları açarız derler. 2027 kasımda seçim olursa yanan biz oluruz.
Arkadaşlar YouTube da bir kanal 90.5 altı atanamanamaz diyor ortaöğretim içinama bilmiyorum belki olur ama kanal sahibi doğru gibi galiba siz ne diyorsunuz
Arkadaşlar 77,55 puan ortaöğretim öğrenim durumu sıralaması 8.483 bilgisayar veri tabanı bölümü ticaret meslek lisesi mezunum sizce bunlardan bir şey olur mu acaba yaş 34 olunca ister istemez korkuyorum artık
Benim anlamadığım birsey var normal kpss den bir çok atamalar olacak 60,70 puan bazı yerler 50 puanla alınacak deniyor ekpss de neden düşük puanla atanamıyoruz adı üstünde engelli kpss hastaliktan dolayi bir çok insan nasil yüksek yapacak
@udevecili, günaydın hocam. ön lisans 251. si olarak ilk atama demişsiniz teşekkür ederim. yalnız bakanlık ve memur/vkhi istiyordum. büro yönetimi mezunuyum. bu durumda şansım nedir sizce?