Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Emeklilik için heyete girdim. Ne zaman sonuçlanır?
merhabalar engelli emeklilik için Mart 5 2026 tarihinde heyete girdim 13 Mart'ta hastane sağlık kuruluna göndermiş ama sonuç halen gelmedi nasıl yol izlerim raporum çıkmadı daha
SGK ya gittiyse evragın dys takip var e devlette oradan bir kontrol et yada işlemini yaptığın SGK ya gidip bilgi alabilirsin.
Üzerinden çok geçmiş illa bir bilgi verirler sana.
Benim 8 ay sürdü. Ama ben de "ara karar" çıkmıştı. Sizinki 3.5 ay olduğu için muhtemelen bir sonuç çıkmıştır. Bağlı olduğunuz SGK'ya giderek bilgi almanız en sağlıklısı olur.