Güncel İçerik

Merhabalar

Engelli haklarına dair tüm içerikten üye olmaksızın yararlanabilirsiniz.

Soru sormak veya üyelere özel forumlarlardan ve özelliklerden yararlanabilmek içinse sitemize üye olmalısınız.

Teksan İnovatif Medikal: Engelliler, Engelli Çocuklar, Hasta ve Yaşlılar için emsalsiz ürünler

Emeklilik için heyete girdim. Ne zaman sonuçlanır?

Barıs3452

Yeni Üye
Üyelik
20 Nis 2026
Konular
1
Mesajlar
1
Reaksiyonlar
0
merhabalar engelli emeklilik için Mart 5 2026 tarihinde heyete girdim 13 Mart'ta hastane sağlık kuruluna göndermiş ama sonuç halen gelmedi nasıl yol izlerim raporum çıkmadı daha

Cevap neden gelmiyor acil
 
Sgk yı arayıp sorsana alo 170
4 ay olacak nerdeyse bu kadar sürmez
 
SGK ya gittiyse evragın dys takip var e devlette oradan bir kontrol et yada işlemini yaptığın SGK ya gidip bilgi alabilirsin.
Üzerinden çok geçmiş illa bir bilgi verirler sana.
 
Benim 8 ay sürdü. Ama ben de "ara karar" çıkmıştı. Sizinki 3.5 ay olduğu için muhtemelen bir sonuç çıkmıştır. Bağlı olduğunuz SGK'ya giderek bilgi almanız en sağlıklısı olur.
 
@EMRAHBV, ne engelli emekliliği için mi 8 ay beklediniz
Malulen emekliliğe başvuran kanser 4.evre birini düşünsem 8 ay beklemeye ömrü yetmez
 
@mantis karidesi, Merhabalar kardeşim; 2025 Şubat'ta başvuru yapmıştım. Mayıs-haziran gibi "ara karar" çıktı. Daha sonra ameliyat olduğum hastaneye yönlendirdiler, orada tekrar cihaz alarak teste girdim; elimdeki cihaz eski olduğu için hastane kabul etmedi. Bunu da 3 hafta sonra falan söylediler. Tekrar cihaz alıp teste girdim. 20 Ekim'de "hafif düzey"den emekli ettiler. Yani yaklaşık 4-4.5 ay "ara karar" dan sonra bekledim.
 
@EMRAHBV, geçmiş olsun,gereksiz uzatıp insanları sıkıntıya sokuyorlar doktorlarda şikayetçi bizde mağdur oluyoruz hayırlısı bakalım
 
@mantis karidesi, Haklısın da kardeşim, cihaz eski diye saymadılar; bir daha uğraştım ama pes etmedim. Elhamdülillah nasip oldu, darısı olamayan herkese olsun. Sizin durum nedir? Yapabileceğim bir şey varsa yardımcı olmak isterim.
 
Üst Alt