Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Emeklilik için heyete girdim. Ne zaman sonuçlanır?
merhabalar engelli emeklilik için Mart 5 2026 tarihinde heyete girdim 13 Mart'ta hastane sağlık kuruluna göndermiş ama sonuç halen gelmedi nasıl yol izlerim raporum çıkmadı daha
SGK ya gittiyse evragın dys takip var e devlette oradan bir kontrol et yada işlemini yaptığın SGK ya gidip bilgi alabilirsin.
Üzerinden çok geçmiş illa bir bilgi verirler sana.
Benim 8 ay sürdü. Ama ben de "ara karar" çıkmıştı. Sizinki 3.5 ay olduğu için muhtemelen bir sonuç çıkmıştır. Bağlı olduğunuz SGK'ya giderek bilgi almanız en sağlıklısı olur.
@mantis karidesi, Merhabalar kardeşim; 2025 Şubat'ta başvuru yapmıştım. Mayıs-haziran gibi "ara karar" çıktı. Daha sonra ameliyat olduğum hastaneye yönlendirdiler, orada tekrar cihaz alarak teste girdim; elimdeki cihaz eski olduğu için hastane kabul etmedi. Bunu da 3 hafta sonra falan söylediler. Tekrar cihaz alıp teste girdim. 20 Ekim'de "hafif düzey"den emekli ettiler. Yani yaklaşık 4-4.5 ay "ara karar" dan sonra bekledim.
@mantis karidesi, Haklısın da kardeşim, cihaz eski diye saymadılar; bir daha uğraştım ama pes etmedim. Elhamdülillah nasip oldu, darısı olamayan herkese olsun. Sizin durum nedir? Yapabileceğim bir şey varsa yardımcı olmak isterim.