gecek mi degil mi diye gecmiste dusundugum oldu tualar hayalalre gerceklerin karisiyorlara yaklasitigi ama gerceklik algisi kirilmaisa biraz dusunce yok olmadi oyle sey diyip geciyorsun
tecrubem omadigi icn uzmanda omadigndan atip tutmak istmiyorum
ama ortada halasyonlar varsa gorsel tisel falan kisi cok kez bunlarin gercekşgini da ayirt edemeyebilir.
yoksa siforendie falan neden risker olsunki
piskoz nevroz ayrimlari oldugu devlrerde degiliz tamam 40-50 sene gecitip ilerledi de
hastalarin cogu durum kotestirse durumlaini dogru degeriremez zati
bazen bunlarin gercek omadigin bilir ama bazende bilemez inanir.
sesler duyup bunun tanridan yada ilahi guclerden gelen emirleri oldugunu dusnenler olmstur